Hallo meiden Vorige week vrijdag kreeg ik het goeie nieuws via mijn bloeduitslag dat ik 5 weken zwanger was.. We waren echt héél gelukkig en hebben dit goede nieuws direct aan onze ouders gezegd en ook aan een aantal héél goede vrienden. Ik had al van veel mensen gehoord dat ik beter nog niet zo blij zou zijn want dat een miskraam niet uitgesteld is. Sinds de zaterdag ben ik mij zo fel beginnen opjagen uit schrik een miskraam te krijgen. En deze morgen werd ik rond 5u wakker met hevige buikkrampen. Toen ik naar het toilet ging was het één en al donker bloed bij het afvegen. Dus ben ik deze morgen nog naar de gynaecoloog gegaan. Die heeft gekeken en op de echo vond hij niks van vruchtje of van teken dat kon wijzen op een zwangerschap! Ik kon mijn eigen ogen niet geloven! Dus nu ben ik vandaag een bloedafname laten nemen en donderdag opnieuw. De kans bestaat erin dat ik zwangerschap buiten de baarmoeder heb of misschien gewoon een miskraam.. Maar ik blijf mezelf goede moed inspreken en hoop langs de ene kant dat de reden waarom hij niks op de echo zag is omdat ik nog maar 5weken en 6 dagen zwanger ben... Zou dit eventueel nog kunnen?
Ik had bij 5 weken en 1 dag een echo en er was een vruchtzak te zien van de grootte die het moet zijn bij 5 weken zwangerschap. Ik heb wel eens gehoord dat een erg vroege echo soms ook wel verwarring met zich mee kan brengen en er later wel een kloppend hartje word geconstateerd. Dus wie weet meid. Ik hoop voor je dat het laatste is.... Succes meid!