Ha dames zouden jullie mee willen kijken. Ik had m'n nod. Op 9 mei. Niet ongesteld geworden. Testje gedaan negatief. Op 10 mei testje gedaan heel licht tuurstreepje. En savonds lichte bloeding gehad. Ik vond het te licht voor mij doen dus vanmiddag nog een test gedaan. En het streepje is naar mijn verbazing donkerder geworden. Helaas kreeg ik het gele niet weg. Dus dat vertekend het beeld. Kunnen jullie mee kijken. Ik ben overigens niet zeker van m'n eisprong.. Normaal voel ik het standaard maar deze maand niet. Groetjes
Vindt het ook spannend. Streepje is net zo paars als dat andere streepje. Alleen ik had de test weggelegd beetje vergeten omdat ik er 1 van school moest halen. Dus 10 min later gekeken. En toen stond ie er. Had alleen te veel urine gebruikt vandaar het gele. Maarja het bloedverlies wat moet ik daarmee het is echt minimaal ik heb sinds gisteren 3 tampons in gebruikt in Total maar die waren absoluut niet vol gezogen. Een heel klein beetje. Normaal ben ik 3 dagen zwaar ongesteld en 2 dagen bruin verlies. Sorry voor m'n woorden. Haha
Ja ik heb nog 1 zo'n test liggen voor morgen. En daarna zie ik wel wat het doet. Had dinsdag ook getest met deze testen en die bleef witter dan wit ook na een halve dag. Dus lijkt me niet vals positief. Ergens Ben ik bang voor een vroege miskraam.. En houdt ik dit zeker nog in m'n achterhoofd dus echt blij zijn durf ik nog niet. Thanks ladies
Misschien een innestelingsbloeding? Ik hoop dat het snel stopt en je testjes mooi op blijven lopen. Gezien het streepje denk ik dat je nog voor Nod bent.
Oplopende testen zijn het beste wat je nu kunt krijgen. Bloedingen komen vaker voor dan je denkt tijdens een zwangerschap. Spannend hoor!
Een innestelingsbloeding kan niet aangezien het rood/vers bloed was. En je maakt pas een dag of 3 na de innesteling hcg aan. Dus als het nu een innestelingsbloeding is dan had ze nog niet posi kunnen testen. Ts, omdat je teveel urine hebt gebruikt durf ik nog niet helemaal positief te zijn. Dat kan mamelijk nog wel eens voor valse strepen zorgen. Ik duim dat de volgende test (met de juiste hoeveelheid urine) een mooie streep laat zien.
Nou ik ben ook heel benieuwd naar je volgende testje! Ik vind het er behoorlijk positief uitzien! Hopelijk kan ik straks terugkomen om je te feliciteren!
Getest streepje is haast niet te zien en bloedverlies was weg en is nu weer terug dus denk dat het niks is. Bedankt ladies.