Hey meiden, Hier een super tuur test. Ik zelf denk van niets te zien. Mijn vriend denkt van heel vaag iets te zien. Ik ben nu tussen 10 dpo (slechtste geval) en 12 dpo Wordt meestal rond 12 dpo ongi. Temp was ook nog goed hoog vandaag. Bedankt
Ik zie helaas niks maar ben ook een slechte tuurder. Mag ik je temperatuurkaartje misschien eens zien?
Ik hou geen kaartje bij Weet goed wat men basale temp is en tot waar hij stijgt na men ei. En ook dus weer tot wat hij zakt als ik ongi moet worden. Had verwacht vandaag ongi te worden. Maar temp is nog steeds even hoog 37.2. Dus dacht, gooi er testje tegen aan. Maar denk dus negatief
Ik zie een wit streepje wat negatief is. Maar als je tempt dan weet je toch hoeveel dpo je nu zit? Waarom twijfel je dan over 10 of 12 dpo??
Ik temp niet consequent. Als in elke dag. Gebruik eig ovu testen. En deze waren op zondag 7 mei en maandag 8 mei posi. Volgens men eigen gevoel gesprongen van maandag op dinsdag. Maar stel dat hij toch nog later is gesprongen. Vandaar de twijfel. Maar ken men lichaam gewoon goed. En weet dus wel hoe men temp in elkaar zit. En als ik dan weer dichter bij NOD kom, dan kan ik het niet laten om te tempen om te kijken of hij zakt.
Als je niet consequent tempt dan zou ik ook niet gaan tempen, maarja dat ben ik Ik zou je eisprong zetten op 9 of 10 mei. Dan zit je nu op 10-11 dpo en zit je dus nog niet op je nod (morgen pas).
Ik lijk wel iets heel lichts te zien.. maar bij mij betekenen lichte tuurstreepjes helemaal niks helaas. Hopelijk krijg je toch nog een duidelijke streep. Tempen heb ik geen verstand van
Je hebt ook helemaal gelijk. Wil het niet doen om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar zo tegen nod aan wordt dat zo moeilijk!
Ik ben kennelijk heel goed in turen en ik zie toch echt een duidelijk 2e streepje. Ik heb niet zoveel verstand van wanneer het streepje positief is maar zie iig 2 streepjes.
Ik zie ook duidelijk dat het tweede streepje absoluut niet wit is haha. Hij staat er zeker maar tis gewoon even een paar daagjes afwachten.
En nu beginnen jullie mij toch ook beetje zenuwachtig te maken. Maandag nog maar eens testen, als ik nog niet ongi ben
Hier zie je dat hij wit is (tussen de 2 zwarte lijntjes in). Ff uitvergroten desnoods Bekijk bijlage 533407