Nou, hier kun je toch niet meer omheen!! Morgen nog eens, maar ik durf het nu wel: GEFELICITEERD! Duimen voor een plakbaby!
Morgen krijg ik echo en gaan ze bloedprikken. Ben best wel benieuwd. Ze zullen niet zoveel zien denk ik maar de vk wou dat perse. Ivm eerdere miskramen. En natuurlijk bedankt!
Spannend! Heel fijn dat ze nu al kijken. Je gaat als er iets zit niet meer zien dan een klein blaasje - maar dan weet je wel meer dan nu!
Helaas niet het nieuws te horen gekregen wat we verwacht hadden. Met spoed hcg laten prikken wegens verdenking buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Hee vervelend meis! Wat een rot nieuws! Wanneer krijg je bevestiging of dit ook echt het geval is? Hoop alsnog voor je dat ze er helemaal naast zitten natuurlijk!
Aghhh nee ik hoop het niet voor je meid. Heb het zelf meegemaakt in januari 2014 en je wereld stort op dat moment echt even in. Ik duim voor je dat dit niet zo is!!!! Sterkte
pppfff heel veel sterkte als het zo is. helaas zelf 2 keer moeten mee maken en het gaat je niet in de koude kleren zetten. Hou het goed in de gaten hoor. Ik duim dat het toch nog ergens goed zal komen dan
Helaas is onze droom een nachtmerrie geworden. Het bleek inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geweest te zijn. Ik ben gisteravond met spoed geopereerd en heb gelukkig m'n eileider mogen behouden. Onze wereld stortte inderdaad even in. Nu rustig bij komen. En hopen dat we snel groen licht krijgen.
Verschrikkelijk dat dit jullie is overkomen! Heel blij - ondanks alles - dat je eileider bespaard is gebleven: je was er op tijd bij! Nu een goed herstel gewenst en neem je tijd om het een plekje te geven! Knuffels!