wat zou het zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door julia80, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Eind april had ik helaas een missed abortion met tien weken. Na twee doses cytotec in twee weken was vorige week vrijdag een nieuwe follikel van 13 mm te zien. Aangezien ik veel echo's (folikelmeting) heb gehad verwachtte ik mijn eisprong rond afgelopen vrijdag.
    Afgelopen donderdag weer echo gehad. Hij zei eerst hij is twee en een halve cm daarna zei hij 2.3 cm. Nou weet ik dat als ei rond 2.2 cm is dan duurt het normaal toch nog twee dagen eer mijn eisprong is (heb altijd grote eitjes). Op dag voor echo geen ovulatietest gedaan, vanaf donderdag wel. Vanaf donderdag tm zaterdag steeds bijna positief (lijkt lichter nu door indrogen) maar vandaag echt lichter.
    Heb echt weinig typische bijna eisprong klachten gehad dus vraag me af of het misschien door die mk toch nog op het laatste allemaal ingezakt is (kan dat als ei al zo groot is?) of zou ik misschien op woensdag al mijn lh piek hebben gehad en is mijn ei op donderdag avond meteen na echo gesprongen?
    Wie heeft ervaring hiermee?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Wellicht was je piek op woensdag met een eisprong op vrijdag ;);)

julia80 vindt dit leuk.
  3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    thx voor je reactie ! do avond of vrijdag zou beide goed nieuws zijn (donderdagavond gezellig gemaakt) maar ik ben banger voor scenario helemaal niet gesprongen. zou dat zo laat nog kunnen bij jouw weten?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Het komt heel af en toe voor dat een follikel veranderd in een cyste.
    Maar dat verwacht ik niet want dan had de gyn het verschil donderdag wel moeten zien op de echo ;)

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Ok.en je denkt niet dat dit nog na donderdag zou kunnen zijn gebeurd?
    Just to be sure:)

Deel Deze Pagina