sjees mensen val dr niet gelijk zo aan zeg... Jullie hebben gelijk dat het wle een trend lijkt te worden. Maar moet ts dan gelijkz o aangevallen worden? Ts: Meid praat met je man kijk of je wat wil kunt veranderen, en ga desnoods tijdelijk uit elkaar, om te kiken of je gevoelens sterker worden of juist minder richting je man.. Ik zou echt proberen om te relativeren voor je zelf. dit is niet wat je wil maar toch gebeurd het. Wat mis je in je relatie nu? en kan je daar niet aan werken? Succes!
Waarom is het percentage van vreemdgaan dan zo hoog?! vrouwen doen het net zo hard als mannen hoor maar heel toevallig zijn die vrouwen hier niet aanwezig. Vind het knap van TS dat ze ervoor uit durft te komen en ik hoop dat ze eruit gaat komen met haar man en mocht dat niet zo zijn. Kies voor jezelf en je kindjes en kijk dan of die andere man 'het' wel echt is.
Ik blijf me afvragen waarom sommige zeggen dat fouten maken kan, meer vrouwen doen etcetc. Maar als TS dit had verteld over haar man, dan had niemand een goed woord voor hem over. En had er ook geen enkel persoon hier gezegd; kan gebeuren, praat erover en maakt niet uit dat je dit al maanden doet.
sorry maar ik heb hier ook geen goed woord voor over.. ik vind het heel erg dat jouw kindjes al 2 jaar in een huis wonen zonder liefde... en dat mama niet weg wil omdat ze bang is dat ze niet meer terug kan!! sorry maar dat kun je nu ook al niet meer!! weet je, gevoelens krijgen voor een ander en zeker als je relatie al 2 jaar niet goed is kan gebeuren... maar wat je met die gevoelens doet is echt een keus!!! als een vent vreemd gaat heb ik daar geen goed woord voor over en zeg ik wegwezen! en dat is dus als een vrouw vreemd gaat ook zo! hoe slecht de relatie ook is, je moet eerst verbreken voor je met iemand anders het bed in duikt!
Ik kan uit ervaring zeggen, dat het feit dat je al een hele tijd voorgelogen bent, nog erger is als het vreemdgaan zelf. Je voelt je dan zo te kakken gezet. Alsof je het niet eens waard bent om de waarheid te horen. Dat men denkt; we zeggen lekker niks, toch te stom om erachter te komen.
Misschien is het verstandig tijdelijk afstand te nemen van je man en je vriend, zet de dingen voor jezelf op een rijtje en kijk dan wat je wil, als je op deze manier verder gaat wordt niemand gelukkig. sterkte!
Dit voelt waarscijnlijk zo goed omdat het nieuw is, spannend, en vooral ongeoorloofd.. Alles wat niet mag is leuk.. is de uitspraak.. en dan lijkt alles prachtig.. Liefde maakt blind.. cliché, maarheel waar. Wat als je met deze nieuwe man verder gaat..maar danook echt verder.. en je gaat samenwonen etc..dan komen er problemen ongetwijfeld.. zoals je alzei.. met kinderen, expartners etc.. Dat legt eenbehoorlijke druk op een relatie.. is het dannog steeds leuk..??? zitten jullie dan nog steeds op 1 golflengte?? Lijktme verstandig om eens met je man te gaan praten. Jullie zijn uit elkaar gegroeid.. dan moet je juist gaan zien waar dit aan ligt en dat veranderen..
Tja geen goed woord voorover...maar onthoud 1 ding...hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf... maw deze man zal ook jou bedriegen.
Dan wordt het nu onderhand wel tijd om er niet meer over te "zeuren" en er iets aan te gaan doen. Zoek eerst maar eens voor jezelf uit wat je wilt, leer op eigen benen te staan en dan het liefst zonder dat die andere nog in beeld is. Je geeft zelf aan dat je het allemaal los wilt zien van elkaar? Dan zou je dus ook hém links moeten laten liggen, en niet alleen je man. Want als die klik er écht is, dan is ie er ook nog wel op het moment dat je zelf alles weer op orde hebt en je voor jezelf uitgevogeld hebt wat je nou echt wilt. Met klagen kom je er niet, je zult er wat voor moeten doen. En dan niet de makkelijkste weg kiezen, zoals je nu doet, nee..gewoon de tijd nemen om erachter te komen wat jij zélf wilt en er zo dus voor zorgen dat je niet alleen je man maar ook jezelf recht in de ogen kunt aankijken. Smoesjes als 'hij is een geweldige vader dus daarom ga ik niet'..onzin! Hij zal heus wel die geweldige vader blijven voor zijn kinderen, ook wanneer jij niet bij hem bent, heeft ie jou niet voor nodig want zoals je hem beschrijft is het een man die zijn verantwoordelijkheden naar de kinderen toe wel kent. Mijn raad is dus: hou op met iedereen én jezelf te bedonderen, wees eerlijk naar anderen maar vooral naar jezelf toe, en zorg er voor dat, wat de uitkomst van je keuze ook zal zijn, er met respect naar gekeken kan worden.
Wees eerlijk tegen je man! echt verschrikkelijk om te lezen wat je doet. Zou zelf gek worden, als ik zoiets zou doen, moet er niet aan denken! En tuurlijk je kan iemand leuk vinden , maar omdan gelijk maar je gezin op de 2e plaats te zetten? Ik snap dat niet hoor. Je zegt dat het al 2 jaar niet lekker loopt, werd/word er dan nooit gepraat? Waar je mee zit etc?? als er iets tussen mijn en mijn vriend gebeurt, kleine ruzie ofzo..dan wil ik dat altijd uitgepraat hebben, want anders blijft mij en hem ok dwarszitten. Hoop dat je eruit komt,maar zeg de waarheid ! Succes!
Ik ben bang dat al je angsten hierboven al realiteit zijn hoor. Of is het "wat niet weet ,wat niet deert?". Kun je daarmee leven? Het fijne gesprek adviseer ik je met een goede echtscheidingsadvocaat. Ik vind het rot voor je, maar het eind is al zoek gok ik zo. Ik vind het altijd heel bijzonder om in dit soort situaties te lezen of te horen "ik ben zo bang dat ik alles stuk maak". Ehm... dat is het al hoor.
ik denk dat wat je in hem vind ook bij je man kan vinden, maar dan moet je het wel bespreken, en het moet aangewakkerd worden. Ik zou hier niet mee doorgaan, dit wordt te pijnlijk voor je man. Leef je eens in hem in. Hoe langer je doorgaat hoe erger je erin verzeilt raakt, denk je ook niet.
eens, jullie bedriegen nu allebei je partner, jullie zijn allebei dus onbetrouwbaar, goede basis voor de toekomst
Ik heb maar 1 tip, wees eerlijk tegen je man. Ik ben zelf iemand die bezodemiederd is toen ik zwanger was, en moest er zelf achter komen en dat is niet leuk! als hij het eerlijk gezegd had was het ook niet leuk, maar kon ik het nog wel respecteren dat hij eerlijk was en konden we er misch aan werken samen. Nu heb ik de koffers gepakt en mijn zoon toen ik het ontdekte en ben bij hem weg gegaan. vreemdgaan is niet leuk, en het stiekum doen is helemaal oneerlijk. praat er over, wie weet valt er nog wat te redden bij jullie?