Ik had dit dus echt nooit verwacht van mezelf!!

Discussie in 'De lounge' gestart door vierklavertje, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dus als jouw vent vreemd gaat en tientalle adviseren hem ermee te kappen omdat het niet eerlijk tegenover jou is. dan vind jij het prima als hij dat advies negeerd omdat het zijn eigen keuze is dat hij bij een andere vrouw is? ik zou die tientalle vrouwen op mn blote voeten bedanken bij het leven als mijn man door hun toedoen alles opbiecht mocht hij vreemd gaan.

maar inderdaad, ieder zijn eigen mening

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja want iedereen kan tegen hem zeggen wat ze willen maar het is uiteindelijk zijn keus!!! en zijn gevoel.. hij kan wel iets doen omdat bijv de buurvrouw zegt dat dat het beste is... maar dan doet hij het dus niet vanuit zichzelf maar omdat een ander hem dat advies gaf...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar ze kaart het hier wel zelf aan. 't Is niet dat er ongevraagd advies ofzo komt...

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Maar zijn gedachten kunnen wel veranderen omdat hun met hem gepraat hebben! Anders kunnen we allemaal onze mond wel houden. gaan we nog meer langs elkaar heen leven dan nu al gebeurd.

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan is hij iig zich zelf toch? als hij een keus maar door invloed van andere is hij niet zich zelf vind ik... als hij er dan voor die meningen al niet zelf mee wilde komen... hoe lullig ook.

maar goed zo ben ik dan ook van mening... dat als mijn man vreemd zou gaan... ik hem daarop aan moet spreken of straffen... en niet de vrouw met wie hij het doet. (ik zal hier mss ook wel een hoop commentaar opkrijgen)

maar zoals ik al zij iedere zijn mening... de een denkt zo en de ander weer anders... en is maar goed ook... anders zoude we allemaal hetzelfde doen.

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als mensen zeggen, ik vind het niet kunnen ik zou het eerlijk opbiechten als ik jou was... komt wel heel anders over als walgelijk wat je doet... toch????

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kwilde wat zeggen daarop maar laat ik deze discussie maar niet verder aan gaan. ik keur vreemd gaan ten aller tijde af. wat de omstandigheden ook zijn.

8. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ja mee eens. Dat bedoel ik.

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even totaal off toppic... je bent uitgerekend op mijn verjaardag :D

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja hoop op de 15de wel te bevallen :p vind t wel een leuke datum

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even nog op je vorig berichtje ook antwoord... ik keur vreemdgaan ook nooit goed hoor... tuurlijk is dat fout of het nu zoenen is of sex het blijft fout.

Wil alleen aangeven dat we het met zijn alle mss wat subtiler kunnen brengen... we zijn uiteindelijk allemaal lieve meiden hier.. die gewoon lekker willen kletsen of van zich af schrijven... of mss om een mening vragen. maar laten we niet met zijn alle iemand vol aanvallen met zijn alle. en juist ook om dicussies te verkomen.

dus goed dat je niet verder met me in discussie ging..

Idd een leuke datum... en het weer is ook altijd goed. niet te warm niet te koud!!! Maar het word er dus wel een met een duidelijk uitgesproken eigen mening :D hahaahahaha

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lijkt hij/zij iig op zn mama :D ja ik geef altijd gewoon glashard mijn mening. hou er niet van om er omheen te draaien. zal groot verschil worden met mijn zoon, das echt een softy :p

13. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ik ook hoor... i kheb een hekel aan liegen of ergens om heen draaien... en ben zelf erg to the point...

Dat leert mama zoonlief nog wel bij dan ;) in de wereld van tegenwoordig ook goed om goed voor jezelf op te komen!!

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bizar die reactie's hier!! Zie dan niemand hoe ongelukkig ze is??

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en vreemd gaan maakt haar gelukkiger?

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Misschien moet ze het dan daarover gaan hebben en het vreemdgaan gewoon stoppen.

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik schrik eerlijk gezegd van reacties als:

'ik zou er nu direct mee stoppen als ik jou was want als je man er achter komt.....'

Wat nou als.. Zij heeft die fout gemaakt. Aan haar de keuze of ze bij haar man wilt blijven of niet, maar hoe dan ook vertel het je man!!!

Zou toch wat zijn zeg, je bent getrouwd.. Zo'n daad kan en mag je niet geheim houden!

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dus dat geeft haar het recht om haar gezin én dat van een ander ook doodongelukkig te maken??
    Ze zou eens moeten beginnen met de waarheid te vertellen, wie weet word ze daar een stuk gelukkiger van!

'The truth will set you free' wordt er tenslotte gezegd.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lijkt wel of sommige het vreemdgaan allemaal goed keuren:( dát vind ik bizar

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hoi
    Ten eerste wil ik zeggen dat ik vind dat je erg hard beoordeeld wordt, dat begrijp ergens ik wel, maar ik begrijp ook dat je in een moeilijke situatie zit. Bij iemand weg gaan is niet makkelijk zeker niet na zo lang en al helemaal niet als er kinderen bij betrokken zijn. Het klink alsof je eigenlijk al weet dat je relatie eigenlijk al over is, maar dat je de pijnlijke stap (nog) niet kan/wil zetten om er een eind aan te maken.

Als jij degene bent die de relatie verbreekt komt dat vast met een portie schuld, maar je moet samen aan een relatie willen werken. Als je hem de kans geeft om dit te doen het interesseert hem niet is hij net zo goed verantwoordelijk. Als je bij je man weggaat wordt het sowieso (een tijd) een rommeltje en een vervelende situatie voor iedereen. Maar als dat gebeurd terwijl jij -al is het 'alleen' maar emotioneel- al met een ander begonnen bent, dan maak je het nog veel erger dan het al is. Plus zoals je hier leest dan ben jij kwaaie piet ongeacht wat er verder wel of niet tussen jou en je man gebeurd is en je kan vast in zo'n vervelende situatie wat sympathie gebruiken.

Zoek uit wat je wil met je man, praat met hem, eventueel met een therapeut (alleen of met hem), maar doe het alsjeblieft niet terwijl je met iemand anders bezig bent. Uit respect naar je gezin naar je zelf en naar je mogelijke nieuwe relatie, los je problemen op voor je verder gaat.

Heel veel sterkte gewenst

Deel Deze Pagina