Voor onze bruiloft willen we graag een kaartje met "papa en mama gaan trouwen". Nu hadden wij wij trouwkaartje.nl wel een leuke gezien, maar dan moet je er minimaal 25 bestellen en we hebben er maar 10 nodig (maandagochtend, 7mnd zwanger..) en dan zijn we 160 euro kwijt Hoe ze aan die prijs komen terwijl er staat dat een kaartje 1.50 kost vind ik ook knap, maar dat is een ander verhaal... Dit is het kaartje trouwens: Trouwkaarten - Kaartinformatie - Lacarte Trouwcollectie - T008 Tekening Nu dacht ik dat ik zelf dan maar op zoek ga na een plaatje, ik kan er geen vinden met een kindje er tussen, dus ik dacht, misschien kan iemand hier een beetje tekenen en ons helpen, of weet iemand hoe ik bij trouwkaartje.nl deze kaart kan bestellen zonder binnendruk? zucht, duik weer bed in, loop hier gezellig met keelontsteking.. oja, dit plaatje had ik trouwens ook gevonden, maar weer zonder kindje er bij..
vaak kan je kaarten ook bestellen zonder tekst enz erin lege kaarten, dat heb ik ook gedaan, en even wat geklier met de printer en heb ze toen zelf afgedrukt (eerst geoefend met gewoon papier) koste me toen maar iets van 1,75 per kaart.
Ik heb ze voor de zekerheid ook maar even gemaild.. maar dat printen is ook nog wel een middagje knutselen waard..
Misschien een domme vraag, maar dit zijn vrij simpele poppetjes, toch..? Kun je niet proberen ze een beetje na te tekenen? Met een beetje oefening moet dat wel lukken, missschien?
met overtrekpapier? of wat ook een idee is, maarja niet echt legaal, 1 aanvragen als proefadruk en dan inscannen maarja als je ze loskan kopen, scheelt het toch of je nu 15 euro betaald of 160, wij hadden er iets van 20, en dat scheelde ook ruim 150 euro
edit volgens mij komen onze kaarten ook bij hun weg, andrs even kijken in de buurt bij een drukkerij,
Ik zou zeggen, duik samen een middagje achter het programma paint. Teken elkaar. Errug leuk en gezellig en origineel. Hebben wij ook gedaan!!