Wie kan er goed tekenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Voor onze bruiloft willen we graag een kaartje met "papa en mama gaan trouwen". Nu hadden wij wij trouwkaartje.nl wel een leuke gezien, maar dan moet je er minimaal 25 bestellen en we hebben er maar 10 nodig (maandagochtend, 7mnd zwanger..) en dan zijn we 160 euro kwijt :$ Hoe ze aan die prijs komen terwijl er staat dat een kaartje 1.50 kost vind ik ook knap, maar dat is een ander verhaal...

Dit is het kaartje trouwens:
    Trouwkaarten - Kaartinformatie - Lacarte Trouwcollectie - T008 Tekening

Nu dacht ik dat ik zelf dan maar op zoek ga na een plaatje, ik kan er geen vinden met een kindje er tussen, dus ik dacht, misschien kan iemand hier een beetje tekenen en ons helpen, of weet iemand hoe ik bij trouwkaartje.nl deze kaart kan bestellen zonder binnendruk?

zucht, duik weer bed in, loop hier gezellig met keelontsteking..

oja, dit plaatje had ik trouwens ook gevonden, maar weer zonder kindje er bij..

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vaak kan je kaarten ook bestellen zonder tekst enz erin lege kaarten, dat heb ik ook gedaan, en even wat geklier met de printer en heb ze toen zelf afgedrukt (eerst geoefend met gewoon papier)

koste me toen maar iets van 1,75 per kaart.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb ze voor de zekerheid ook maar even gemaild.. maar dat printen is ook nog wel een middagje knutselen waard..

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Misschien een domme vraag, maar dit zijn vrij simpele poppetjes, toch..? Kun je niet proberen ze een beetje na te tekenen? Met een beetje oefening moet dat wel lukken, missschien?

5. schaapie123

met overtrekpapier?

of wat ook een idee is, maarja niet echt legaal, 1 aanvragen als proefadruk en dan inscannen:):):)

maarja als je ze loskan kopen, scheelt het toch of je nu 15 euro betaald of 160, wij hadden er iets van 20, en dat scheelde ook ruim 150 euro

6. schaapie123

edit volgens mij komen onze kaarten ook bij hun weg, andrs even kijken in de buurt bij een drukkerij,

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gratis proefexemplaar aanvragen, inscannen, bewerken en printen?

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou zeggen, duik samen een middagje achter het programma paint. Teken elkaar. Errug leuk en gezellig en origineel.
    Hebben wij ook gedaan!!

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Heb je een PB gestuurd

Deel Deze Pagina