Bevalling van Sas

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sas, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Lieve Allemaal,

    Even mijn bevalling in het kort.
    Woensdag moest ik omdat mijn vliezen waren gebroken naar het ziekenhuis voor een ECG, en omdat de hartslag van Christine wat aan de hoge kant was, moest ik 's middags nog een keer komen ter controle. Het was de bedoeling dat ik donderdagochtend ingeleid zou worden.

    Toen ik woensdagmiddag voor de tweede keer aan de ECG lag, konden ze weeenactiviteit meten. Zelf voelde ik ze niet echt als weeen, maar de arts ass. wilde me toch niet naar huis laten gaan en wilde even kijken.... Bleek dat ik al 5 cm. ontsluiting had! Vanaf dat moment kreeg ik ook vrij snel echte (rug)weeen.

    Om 9 uur had ik 9 cm. maar het laatste randje wilde niet verdwijnen en ik mocht niet persen. Toen het om 10 uur nog niet weg was, wilde de arts ass. gaan overleggen met de gyn. omdat het hoofdje verkeerd om lag (met het aangezicht naar boven) maar ik kon de persdrang niet meer houden en voelde Christine zakken, de kraamhulp geloofde het niet en zei dat ik het "weg moest zuchten" maar dat was echt niet meer te doen, het hoofdje was er gewoon al!
    Toen kreeg ik accuut een flinke knip en een half uur later is Christine geboren!!

    We moesten ter observatie nog 24 uur blijven, want de bloedsuiker van Christine was veel te laag. Gelukkig trok dat snel bij en mochten we gistermorgen weer naar huis.
    Mijn bekken heeft wel een flinke klap gehad en gisteren kon ik ook niet lopen, maar vandaag was het wel iets beter dus we hopen dat het snel weer bijtrekt....We doen gewoon lekker rustig aan.

    Christine maakt het prima en is een behoorlijke stevige dame (4310 gram). Haar twee broers zijn super trots en erg zorgzaam. Papa is natuurlijk ook zo trots als een pauw dus we gaan lekker genieten!

    Liefs Sas.
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    zo dat was me de bevalling wel of niet we waren allemaal zo nieuwschierig!!!
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou dan is het toch nog allemaal snel gegaan denk ik zo
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Sas, je had t hier wel spannend gehouden meid. Ben wel blij dat alles goed verlopen is en hoop dat het snel beter gaat met je bekken. Geniet in ieder geval heel veel van je kleine meid en voor het hele gezin wens ik je heel veel geluk toe!!

    Liefs Angela.
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid, je zal het wel zwaar hebben gehad dan?
    vervelend als ze je niet geloven dat je het hoofdje al voelde enzo.
    Ik ben blij dat alles weer goed is met jullie!!

    Knuff
    Silvie
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben blij dat het zo goed gaat!

    Vaak hoor je dat je die laatste cm wel weg mag persen, of ze masseren het weg ofzo iets.
    Dit mocht bij jou dus niet, ik neem aan dat dat komt door dan ze met het aangezicht naar boven lag?

    Toch is het nog vrij gauw gegaan!

    Geniet maar lekker van jullie meisje!!

    Liefs
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    dat is lekker vlot gegaan... geniet er lekker van...en laat je lekker verwennen!!!

    heb je al foto's??? ik ben zo benieuwd!?
     
  8. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje Sas.

    Maar heeeel misschien heeft die laatste ananas dan toch nog wel geholpen! Hihi

    Harstikke bedankt dat je je verhaal met ons wilt delen en ook zeker heb gedeeld!

    Ik moet toegeven dat ik op het puntje van me stoel heb gezeten als ik met je op het forum babbelde! Hihi en daarnaast ook van de spanning natuurlijk ;)

    Geniet er maar lekker van met je gezinnetje ;)
     
  9. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    na lang zoeken heb ik je dan eindelijk gevonden gefeliciteerd met je dochter hoop dat alles weer goed komt met jou en hoe voelt het nou na de jongens een meisje te krijgen '
    ik wens jou je man en alle kids nog een geweldige kraamtijd toe

    groetjes Nathalie,



    zwanger van meisje nummer 4 :p
     
  10. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Geniet ervan en gefeliciteerd met je kleine meid.. :D
     

Deel Deze Pagina