gemiddeld 1.456 bv momenten later, de 6 maanden zijn voorbij gevlogen! Natuurlijk is het wel eens vermoeiend met al die nachtvoedingen, sterke TRS, reflux, productiedipjes of komt het even niet goed uit als ik moet werken of een feestje heb maar wat geniet ik van die momenten dat ik zl kan voeden. Zo intiem en zo puur. Gelukkig is mijn bv goed op gang gekomen na een spoedkeizersnede met bijna 38 weken zwangerschap en pas na 3 uur kunnen aanleggen. En wat geeft het een goed gevoel om te zien dat zl zo goed groeit alleen op bv. Gelukkig geniet hij er ook van want hij wil nog 8 a 10x per 24 uur aan de borst Op naar de volgende 6 maanden
Gefeliciteerd met deze mijpaal! Geweldig he, als het allemaal lekker gaat. Geniet van de tijd die nog gaat komen!
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Goed gedaan! En blijf lekker genieten van jullie mooie momenten samen.
Bedankt dames! In mijn omgeving is er niemand die bv geeft. 1vriendin gaf het 3 maanden maar is gestopt toen ze weer ging werken. 5 (!) Andere vriendinnen zijn meteen fv gaan geven. Dus hier op dit forum kan ik veel steun vinden. Bedankt daarvoor.