Volgens mij kan het wel, heb het wel ooit gehoord en gelezen dat mensen gewoon ongi werden en pas erachter kwamen dat ze zwanger waren als ze een dikke buik kregen. Denk je dit dan? Liefs meliske
Ach ja, natuurlijk kan het wel... maar ik denk wel dat dat echt uitzonderingsgevallen zijn hoor! Als ik me goed herinner testte je ook steeds negatief toch? En dan nu ongesteld... denk dat de kans dat je zwanger bent dan wel heel klein is.
Dit hoor je vaak bij mensen die gewoon aan de pil zijn (als ik het goedheb ) De onttrekkingsbloedingen kunnen dan doorgaan alsof je niet zwanger bent.
Zou kunnen ik weet dat het ver te zoeken is maar goed ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. maar dat zullen we donderdag wel zien. Bij de gyno. En we gaan ondertussen vrolijk veder met klussen hahah. Je hoort ook zulke rare verhalen tegen woordig. Ik denk dat ik wel een eisprong gevoelt heb,dat was heel pijnlijk. Het zat rond mijn borstbeen die pijn en dee pijn bij het ademhalen. Dat heeft even geduurt. En trok later weer weg. Dus nu maar hopen dat het een eisprong is gweest. Iets lager nog dan mijn borstbeen. groeten jennie72
Sorry dat bedoelde ik ook. Ben niet zo goed in dat soort dingen nog. Maakt niet uit ben gewoon benieuwd wat de gyno te zeggen heeft. groeten jennie72
Hallo wat is hier aan de hand?nu raak ik vandaag ook nog mijn baan kwijt het is toch erg hoor echt niet te filmen. Eerst niet zwanger zijn en nu dit!balen kan ik jullie wel vertellen. Wat een ellende. Maar goed we gaan gewoon door en geven het niet op! We gaan binnekort lekkker op vakantie dus even de gedachten verzetten. en o wat gaat er daar geklust worden hahahha groeten jennie72
Hallo het zou te zwaar zijn voor me moet veel tillen enzo,terwijl ze dat eerder hadden kunnen bedenken want ik ben niet zo dik tenger zelfs. Maar ja inneens niet goed genoeg meer dus,balen Achter de kassa ging het wel heel goed dus daar lag het niet aan. Er is altijd wel wat op aan te merken of je bent te langzaam, of het is te zwaar maar goed laat me niet uit het veld slaan hierdoor! Het is ook zwaar werk maar ja kijk dan of iemand dat aan kan ja of te nee! groeten jennie72