hai allemaal.... Ik ben vorige week 1 dag ongesteld geweest....en deze week allerlei symptonen, dus ik dacht gister ik doe een test (kruidvat)...deze s-middags gedaan en er kwam een hele lichte 2e streep....maar echt heel moeilijk te zien....ik heb de test weggelegd en tot mijn verbazing zag ik later dat dat lichte streepje ineens duidelijker was geworden Ik durf niet te denken : een streep is een streep...dus vandaag 1 gehaald van clear blue en die heb ik vanmiddag gedaan maar die gaf negatief.....ik weet t niet meer hoor !!! Misschien dat ik vandaag te veel heb gedronken ofzo....?? Weet iemand hier antwoord op ???? liefs diaan
Als er inderdaad echt een hele lichte streep te zien was is de test toch positief. Het zou ook heel goed kunnen dat je urine de test daarna inderdaad niet geconcentreerd genoeg meer was. Morgenochtend inderdaad met je ochtendurine nog eens testen zou ik zeggen.
Ja dat klopt !! maar ik weet niet zo goed of ik die 1 dag ongi en een klein beetje bruinverlies mee moet rekenen......die ene dag was wel bloedverlies...kan toch niet helemaal goed zijn ...
Jeetje wat een snelle reacties zeg !! thanks allemaal !!! Ja ik denk inderdaad dat ik het morgenochtend nog een keer ga doen....het verschil is ook dat ik gisteren de test in mijn urine heb gehouden en vandaag opgevangen in een potje.....maar dat mag toch niets uitmaken
ik vang het liever altijd op, dan weet ik zeker dat het goed gaat. Ben altijd bang dat als ik het gewoon in de urine houd, dat er niet genoeg op komt.
ja dat hoop ik ook !!! maar het is toch raar dat die 2e streep niet meteen zo duidelijk was.....het leek wel of de test langer nodig had om uitslag te geven.........want officieel na 10 min. mag je niet meer kijken maar als je geen hcg aanmaakt kan hij (lijkt mij hoor) geen 2e streepje geven toch ? inderdaad........ik heb nog een test liggen dus ga morgenochtend testen liefs diaan
ik had dat idd, ook een keer. dus gemaild naar de fabrikant en daar kreeg ik terug dat je dan idd nog een keer moet testen voor meer zekerheid maar er kan nooit een 2 e streep ontstaan zonder hcg hormoon groeten dieneke
hai allemaal.... nou ik heb vanochtend getest en weer negatief hoor ..... ik blijf het wel raar vinden maar ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan met de 1e test !! nou iedereen bedankt voor jullie reacties !! liefs diaan
Of je was wel zwanger, maar die bloeding betekende dat het mis is gegaan. Dat kan verklaren waarom je nog wel 1 keer een licht positieve test hebt gehad. Maar jammer meid!