Heb je de mogelijkheid om naar een kv te gaan? Denk dat die testen je misschien meer zekerheid kunnen geven. Ik vind t er goed uit zien hoor.
Ja ga ik zo ook even doen.. Zo stom ik hd er jog 1 maar die heb ik gister aan een collega gegeven omdat ik dacht heb hem deze maand toch niet nodig..
voorzichtig gefeliciteerd! ook ik ben klaar met Z&K bah wat een rot testen zijn dat ik koop ze ook niet meer. maar op de andere zie ik ook mooie streepjes dus ik ga duimen. Maar persoonlijk die van z&k? nee ik heb wel een klacht ingedient trouwens...nooit wat van terug gehoord
Een voorzichtige gefeliciteerd, want heel eerlijk, vindt het een zeer lichte test zo vlak voor NOD (zeker kv die enorm gevoelig is). Maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen. Geniet ervan!
Testen zijn niet licht hoor in het echt.. Maar begrijp de voorzichtigheid. Had al heel vroeg een positieve test van z&k en daarna niet meer tot vanmorgen en vanmiddag drie postieve testen achter elkaar en binnen een minuut. Testen van vandaag zijn allen niet met ochtendurine en foto's zijn gemaakt vanaf het moment dat de streep zichtbaar was en dus niet nadat ze helemaal zijn opgedroogd. Ga er morgenochtend nog eentje doen net ochtendurine. Voor mezelf is er geen twijfel dat er echt wat zit, of het goed blijft gaan is altijd een tweede maar daar gaan we voor duimen!!