Ik had hier liever geen topic geopend..

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by BellaLuna, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen....
    Heel veel.sterkte.

2. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik lees dit met tranen in mn ogen,heel veel sterkte voor jullie:(

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    een hele dikke knuffel en veel sterkte vanaf hier!

4. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Dank voor alle reacties, dat doet me goed!
    Ook alle reacties op facebook , en de rest van social media... Smsjes, mailtjes, dingetjes.... Gewoon alles eromheen.. En het is zo dubbel. We weten dat we het ergens voor doen, voor hém, maar het is zo "krom"... We wilden zo graag dit kindje, en nog! En ookal pakt niemand hem meer van ons af, het is zó ontzettend oneerlijk... Zo pijnlijk, zo vreselijk!!!

Vanochtend hebben we de 3D echo laten maken waar we ook geweest zijn voor onze eerste zwangerschap, nu 3 jaar geleden. Zij herkende ons nog en omdat ze ons met liefde wilde helpen heeft ze ons op haar vrije dag ingepland. Hoe top!!! Echt, zo'n lieve fantastische vrouw!! We hebben de 3D echo (zo'n 20 foto's, en een DVD met 3 kwartier beeldmateriaal) niet af hoeven rekenen. Waar vind je zulke meegaande lieve mensen nog???!

Vandaag heb ik de ketting omgedaan. Vanochtend vond ik de tijd daar rijp voor en zo voelt het ook... Vanaf vandaag word alles uiteindelijk anders. Vanavond na ons galgenmaal naar het ziekenhuis om de pil te nemen... Emotioneel maar we doen er het beste aan... Daar klamp ik me dan ook maar aan vast. Op de echo is te zien dat het een heel mooi kindje is, en ergens zie ik ook vergelijkingen met onze eerste zoon. Daar hebben wij met 23 weken een 3D echo van laten maken en ik herken daar wel wat in... Dus dat vind ik sowieso al heel erg mooi en bijzonder! Er is op de echo niets ernstigs te zien: Daar was ik bang voor. Dat ik zou schrikken van het beeld omdat het bijvoorbeeld in het aanzicht erg 'gehandicapt' zou zijn. Maar dat is hij niet, dus daar ben ik erg 'blij' mee dat ik nu kan toeleven naar het moment dat hij bij ons is.
    Het maakt het er niet beter op hoor... Het blijft Klote met een hoofdletter K, en wat mij betreft ook nog hoofdletters LOTE, maar we kunnen er voor zover dat gaat wel wat moois van maken...

De foto's liggen hier nog op tafel en die ga ik zo meteen losknippen en de mooiste inlijsten, en de rest in zijn boek stoppen.

We gaan gewoon weer papa en mama worden.............. En het blijft ons wonder.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    heeel veel sterkte en een hele dikke knuffel.
    hoop dat je een voorspoedige bevalling krijgt.
    en nog even kunt genieten hoe stom het ook klinkt

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heel erg veel sterkte
    *knuffel*

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!!!!

Geen woorden voor......

Liefs

8. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Jeetje....... Woorden schieten te kort....!
    Heel veel sterkte gewenst!

Knuffel

9. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ik ken je niet, maar wil je ongelooflijk veel sterkte en kracht toewensen. Onvoorstelbaar wat jullie door moeten maken.
    Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en jullie het een plekje kunnen geven. Koester hem zolang je kunt, in je hart zal hij altijd zijn!
    Dikke knuffel!

10. Hoewel ik me helemaal niets voor kan stellen van hoe vreselijk veel pijn dit moet doen, huil ik wel met je mee.. Meisje, ontzettend veel sterkte, nu, maandag, en natuurlijk ook voor de tijd daarna.. Wat is dit vreselijk.

11. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Jemig wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken, wat een ellende. Ik leef me jullie mee,in de aanloop tot jullie verdrietigste dag :( Heel veel sterkte en jank maar,schreeuw maar.

12. beertje28

beertje28 Actief lid

Jan 30, 2012
    107
    0
    16
    Ik ken je niet maar heb je verhaal gelezen ik wens je heel veel sterkte toe in deze verschrikkelijke tijd.

13. debozoe

debozoe Bekend lid

Oct 12, 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Alle kracht toegewenst, wat ontzettend vreselijk...

14. BellaLuna

Gisterenavond met heel veel moeite die pil ingenomen... Heb lopen janken, janken.... En m'n man erbij... Vreselijk..... Sinds gisterenavond rommelt het... Last van mijn onderrug, last van mijn buik... Beetje draaierig, beetje misselijk, 'zweverig'... We'll see..

15. Jel

Jel Niet meer actief

Wat verschrikkelijk! Ik denk aan je!

16. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Heel heel heel veel sterkte toegewenst!

17. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meid,

heb je verhaal gelezen met verdiet in mij ogen.
    Je bent voor je gevoel al zo ver en verwacht niet meer dat je leven in een keer zo anders kan lopen.
    Hellaas weet ook ik wat het is, heb met de 20 weken echo te horen gekregen dat ons zoontje het hypoplastisch linker hart syndroom had.
    Ook wij hebben daarom het besluit moeten nemen om de zwangerschap af te breken.
    Ik ben 24 maart het ziekenhuis in gegaan en 26 maart ben ik bevallen van ons zoontje Dani*.
    Ik mis hem nog iedere dag, maar kijk gelukkig terug dat ik alles goed gedaan heb.
    We hebben een 3D echo laten maken, foto's van ons samen ( en daarna van Dani* en ons als gezin) zijn samen een mandje uit gaan zoeken voor hem en hebben kaarsjes laten bedrukken met de tekst Kusje van Dani om mee te geven aan de mensen die afscheid kwamen nemen van hem.
    Misschien kun je er zelf iets mee, want dit zijn dingen waar je nu eigenlijk niet bij stil staat.
    Meid ik wens je heel veel sterkte, als je iets wil weten bericht me gerust wij zijn er voor je.
    Knuffel van mij...

18. BellaLuna

Hoi Cindy,

Wat heftig allemaal zeg... Ik kan het nu nog amper bevatten... Wat stoer dat je er zo open over durft en kán schrijven!

Hier het gevoel dat ik nu maar aan het wachten en wachten ben: Laat het maar komen... Heb zelfs ergens nog 'zin' ook om morgen naar het ziekenhuis te gaan: Dan is het maar alvast gebeurd... Het klinkt zo dubbel allemaal..... :(

19. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meid,

Ja ik kan er gelukkig heel goed over praten de ene keer met de andere keer zonder tranen.
    Ja weet je het klinkt misschien heel raar, maar toen Dani geboren was voelde ik helemaal geen verdriet ik was alleen maar trots en bleef maar naar hem kijken.
    Gek hoe een kindje van 22 weken en 2 dagen al zo op mij kon lijken.
    Ik wil je alleen zeggen geniet morgen van jullie moment samen, want dat ik toch de eerste keer dat je kennis maakt met jullie kindje.
    Hoe zwaar ik het ook vond ik zou het zo weer over doen! Ik vond het een bijzonder gevoel, en het verdiet moet je over je heen laten komen.
    Dat is heel normaal, ik moet je ook zeggen dat ik blij ben dat ik al weer een tijdje verder ben.
    Ik kan het nu allemaal wat meer een plaatsje geven.
    Begin juli ga ik weer opbouwend werken, en doe dat ook echt meid neem je tijd en laat je niet opjagen door mensen om je heen.
    Ik wens je heel veel sterkte, ik zal morgen aan je denken.
    Ik leef met je mee schat, ik weet wat je voelt...
    liefs cindy

20. BellaLuna

Wat knap van je meid....... Tja... Werken........... Ik ben nú nog aan het werk! Ik heb een eigen bedrijf en dat gaat eigenlijk 24/7 door... Zeker mooi dat ik het druk heb: Maar zeker in dit soort tijden is het ook wel lastig. Heb 'iedereen' door middel van een nieuwsbrief laten weten dat ik tijdelijk uit de running ben, en mijn telefoon staat gewoon uit tot en met 7 juli (sowieso). Maar de mailtjes komen gewoon binnen en tja, ben dus ook gewoon alles nog aan het regelen zodat ik 'rustig' weg kan zometeen.......... Wel lastig allemaal, maar aan de andere kant geeft mij dit ook rust. Omdat ik "gewoon" in de shop aan het rommelen ben gaat de tijd ook sneller... Lastig lastig.......

Share This Page