Ik had hier liever geen topic geopend..

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by BellaLuna, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. comr70

comr70 Actief lid

Feb 19, 2012
    206
    0
    16
    Heel erkenbaar je verhaal.

Wat goed van je, dat je maatschappelijk hulp hebt.

Wil je feliciteren met de geboorte van jullie Thijs, hij heeft je toch weer moeder gemaakt en een fijne gedachte dat hij nu bij je moeder is. Bijzonder dat hij nog heeft geleefd.

Onze Thijs is vlak voor de geboorte gestorven 21-02-2012 met een zwangerschaps duur van 21 weken en 3 dagen, hij was 29cm en 470 gram.

Wens je veel sterkte met dit inmense verdriet, sommige mensen zeggen dat je de tijd moet nemen om het een plekje te geven. Maar voor mij voelde dat alszijnde ik iets afsluit en dit kun je niet afsluiten. Je neemt het mee de rest van je leven.

Mensen om je heen kunnen soms domme dingen zeggen, maar voor mezelf zag ik het als iets positiefs. Ook al zegt iemand de verkeerde dingen, vond ik het toch lief dat ze iets zeggen. Heb gemerkt dat mensen het een heel moeilijk onderwerp vinden. Kan me nog zo herinneren, de eerste dag op het schoolplein al die blikken. Mensen waar je normaal mee spreekt liepen met een grote boog om je heen, gewoon omdat ze niet wisten wat te zeggen en dat deed zo'n pijn.

Knuffel

Share This Page