Verkouden en minder beweging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rneetjj, 11 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest voor een controle. Het hartje klopte rustig en goed en alles gaat verder naar behoren. Nu had de verloskundige het over minder leven voelen. Ik voelde elke dag op bijna standaard tijdstippen de baby dus niets aan de hand. Nu begin ik sinds vrijdagavond/ zaterdagochtend verkouden te worden, en niet zo een beetje ook. Ik voel me echt beroerd. Naar mijn idee is de baby nu ook veel minder gaan bewegen. Plots voel ik geen schoppen meer en voel ik hem ook niet meer langdurig bewegen. Als ik hem voel is het kort en niet overdreven krachtig, meer alsof hij alleen maar ff goed gaat liggen of iets. Ik wil echt niet gelijk het hele circus oproepen zoals ctg scan en hartfilmpje enzo.. dus ik vroeg me af of iemand hier ook ervaring mee heeft? En of dit kan komen door mijn verkoudheid? Btw, ik ben 29+3 weken zwanger.

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    #2 Mizz Bunny, 11 jul 2016
    Laatst bewerkt: 11 jul 2016
    Bij minder leven voelen zou ik toch echt de verloskundige bellen.
    Er kan niets aan de hand zijn, maar better safe then sorry.

3. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

4 jan 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij twijfel idd altijd VK bellen. Verkouden of niet....

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bij minder leven altijd bellen!En dan ga je inderdaad even door het 'circus'.Of je dat nu wilt of niet...als dat het beste is,gewoon over je heen laten komen.Better safe than sorry.

5. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Thanks allemaal dames! Ik heb jullie advies meteen maar opgevolgd en gebeld.. naar de verloskundige geweest en naar het ziekenhuis. Ik heb nog steeds niets gevoeld maar alles is gelukkig wel goed met de kleine! Hij ligt nu ook compleet anders dan voorheen misschien dat dat ermee te maken heeft (rugje richting mijn buik en hoofdje naar beneden). Ben heel blij dat ik toch gegaan ben!

6. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oooh gelukkig maar! Fijn dat je gerustgesteld bent. En een evt volgende keer gewoon direct weer bellen hoor, beter tien x te vaak dan 1 x te weinig. En nu lekker uitzieken van die verkoudheid xxx

Deel Deze Pagina