Ik had niet verwacht me ooit hier voor te stellen......

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lenneke, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Lenneke. Volgende week krijgen we van de gynaecoloog advies over de te volgen behandeling. Het wordt IVF of ICSI.
    We hadden nooit gedacht dat het ooit zover zou komen, net als vele anderen waarschijnlijk op dit forum. Dit na 2 jaar afwachten en onderzoeken. :(

Soms vind ik het geestelijk heel erg zwaar. Daarom mijn aanmelding hier. Met mijn man kan ik ook goed praten, maar ik wil hem ook niet te veel belasten. Ik wil niet dat hij zich schuldig gaat voelen. Hij is verminderd vruchtbaar door een operatie vroeger. Dus daar kan hij ook niets aan doen.

Overal zie ik zwangere vrouwen lopen, alle vriendinnen krijgen kinderen, enz. enz.... Soms ben ik opeens zo verdrietig. En dan nog maar afwachten wat ons allemaal te wachten staat. :cry:

Ik hoop hier af en toe een luisterend oor te vinden of wat tips en steun. Ook hoop ik dat voor anderen te kunnen doen. ;)

Gefeliciteerd voor de zwangeren op dit forum en heel veel sterkte voor degenen die mij zijn voorgegaan...

Zijn er nog meer mensen die aan het begin van een behandeling staan in het EMC?

Groetjes van Lenneke :flower:

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Lenneke,

Welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Kus Toys

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom hier :D
    En succes met zwanger worden :)

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi Lenneke. Welkom op deze forum, en veel success met zwangerworden. Wie weet, kunnen wij een van deze dagen jou feliciteren.

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom en succes met zwanger worden..

Het is af en toe echt erg op straat ja, dat je overal zwangeren ziet, maar je bent echt niet alleen bij wie het niet zo snel wil vlotten, Dat zul je hier op de site ook wel merken..

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent... Succes nogmaals.

6. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lenneke, ik wens jullie veel sterkte en succes met het zwanger worden. Ik kan me voorstellen dat als je veel zwangeren ziet, dat behoorlijk 'steekt', maar straks zijn jullie vast aan de beurt! Sterkte!
    Liefs,
    Lise

7. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    welkom en succes.
    wie weet ben jij de volgende

jennefer