ik heb 2vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joycejeremy5, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycejeremy5

joycejeremy5 Nieuw lid

6 dec 2007
    4
    0
    0
    horecamedewerkster
    amsterdam
    hoi hoi
    ik heb een vraag ik heb eind november m'n spiraal laten verwijderen de mirena...ik voel me sinds half dec erg raar pijn in m'n borsten test was negatief( maar die heb ik te vroeg uitgevoerd nog voordat ik ongesteld moest worden),ik heb een druppel bloed verloren maar toen was t weg en vandaag weer een donker bruine druppel dus erg raar lijkt mij...zou ik dan alsnog zwanger kunnen zijn :(: ...bij m'n zoontje had ik toen ook de eerste maand bloed verlies en de test gaf ook later aan dat ik toch zwanger bleek...ik kwam erachter toen ik 2maanden zwanger was..
    m'n zoon kruipt sinds anderhalve week helemaal in me,een vriendin zei je bent zwanger maar ik heb zoiets t zal wel,zij zegt dat kinderen het onbewust aanvoelen...

ik zal rustig afwachten,maar t zou wel leuk zijn als t meteen raak is....
    alvast bedankt

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Kan het niet komen omdat je spiraal net verwijderd is?
    Normaal zeggen we ontpillen maar dit geval ontspiralen?
    Ik weeet t ook niet anders....misschien een bloedtest bij de HA?
    Die geeft in ieder geval uitsluitsel!

En ook de nieuwe tsten van het kruidvat schijnen erg gevoelig te zijn misschien kun je die proberen?
    Ik hoop voor je dat het meteen raak is dat zou toch te gek zijn!

Groetjes Debby

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Bloedverlies lees je veel meer hier op het forum, zowel bij vrouwen die zwanger zijn als bij vrouwen die niet zwanger zijn. Het lijkt mij dat je nog een keer moet testen en dan zekerheid hebt.

Succes!

Groetjes Zonnebloem

Deel Deze Pagina