nu word ik echt gek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gillian2009, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    poeh wat een spanning iedere maand. normaal voor mijn ongi heb ik mijn maandelijkse vriendjes op mijn hoofd zitten :evil: en hele grote gespannen borsten. iedere maand. en nu niet. precies andersom. dus dan zal ik wel niet zwanger zijn en ik was steeds maar aan het wachten op een innes. bloeding maar dat hoeft dus niet las ik. owwww we hebben deze maand weer zo ons best gedaan.... :) Hoop nu echt dat het raak is......Ik zie overal vrouwen met babies en dikke buiken......... ik ben benieuwd, als je zwanger bent en hje moet nog 2 weken op je ongi wachten, volgens mij kan het dan ook zijn dat je helemaal niks voelt toch? pfffff.....nog 5 dagen. blijf maar weg ong.!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meis sommige vrouwen voelen helemaal niks als ze zwanger zijn.\
    en sommige vrouwen wel!
    ik voel meestal een week van te voren of ik zwanger ben!(is helaas 2xmis gegaan)maar mijn lichaam reageerd gewoon erg sterk.

succes met wachten

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    ik weet niet eens of ik het voelde.. het is meer als 6 jaar geleden.
    Maar weet wel dat ik op een verjaardag was en dacht ik moet geen filet of brie nemen.
    5 dagen later had ik een positieve test..

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid ik voelde eigenlijk ook een week voor mijn ongi dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar dan dnek je nee mijn hoofd maakt mij weer gek zal wel weer niet zo wezen en ja ik had een posi test

liefs

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    mm ok thx misschien kan het dan toch nog.........hopelijk blijft mijn mens.uit. nog 5 dagen wachten.......ik had vandaag ineens wel die hele grote opgezette borsten die heb ik meestal na mijn ovulatie maar die is al lang geweest, de 12e en dat weet ik zeker want de digi test van clear blue gaf dat aan en qua cyclus moest het ook die dag. als die test een posi. ovulatie aangeeft dat moet ik die eisprong dan ook toen gehad hebben toch? mm beetje raar...........

Deel Deze Pagina