Ik heb allerlei kwaaltjes...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Vandaag ben ik een stukje wezen fietsen na 5 minuten was ik al bijna knock out, ik was zo moe, en dat heb ik ook met lopen, misschien ben ik maar moe ik weer het niet. Ik ben de hele dag misselijk en plas heel veel. Gisterenochtend had ik menstruatiepijnen ik moet pas 19/10 ongesteld worden. Mijn eisprong kan het niet zijn want die was op 5/10 wat kan het zijn? :eek:
    Het kan natuurlijk ook een griepje zijn ofzo, dus ik zal maar niet zo hard van stapel lopen... Mijn NOD is nog lang niet in zicht 19/10 pas...

    O ja en mijn tempratuur is al 3 dagen 37.3!!! :)
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    er is nog iemand die de vorige ronde al zwanger is geworden en daar nu pas achter kwam dushet kan wel degelijk een zwangerschap zijn. En wat je temp betreft waar zit je normaal op? anders zegt het niet zo veel moet wel een duidelijke verhoging zijn. maar als ik jou was zou ik ff voor de zekerhheid een test doen.
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    spannend...duim duim
     
  4. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    Ik hoop voor jou dat er daar iets ontwikkeld in je buik!!!!! Het is normaal dat je temperatuur verhoogd blijft na je eisprong!
    Nog veel succes
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik duim voor je!
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hier wordt ook hard geduimd :D
     
  7. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tja, ik ben diegene die zomaar middenin mn cyclus teste omdat ik ook allerlei kwaaltjes heb.
    En ik heb 2 x positief getest, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

    Ik dacht, ik kan bloedarmoede en blaasontsteking hebben, maar ik kan natuurlijk ook zwanger zijn.
    En zo voel ik me ook. Ik ga alleen morgen nog even naar de HA voor test, even officieel. En dan maar afwachten hoe lang ik het dan ben.

    Dus voor de zekerheid gewoon een testje doen, je weet t nooit! Wens je heel veel succes!!
     
  8. Niet meer actief

    Meen je dat nou MIDDENIN een cyclus maar dat kan toch helemaal niet je moet toch je nod afwachten ofzo?? :(: Ik ben af en toe misselijk en word snel moe, verder ben ik heel duizelig misschien heb ik wel bloedarmoede je weet het maar nooit. Misschien binnenkort maar eens naar de HS om te kijken of ik niet een lage bloeddruk heb... :( Om nu al te testen vind ik een beetje te vroeg ik wacht gewoon nog even...:)
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan was ze waarschijnlijk de vorige ronde al zwanger! ;) :D
     
  10. Niet meer actief

    Zo had ik het nog niet bekeken dat kan natuurlijk ook nog..... :)
     
  11. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, het kan alle kanten op.
    Volgende week krijg ik een echo.
    Dus maar afwachten of alles goed is enzo.
    Dus als je zo voelt, gewoon een test doen.
    Je weet maar nooit! Succes!!
     

Deel Deze Pagina