Na de miskraam, heftige ruzie, uit elkaar heb ik tegen mijn "ex" gezegd dat ik heb voorlopig niet wil zien of spreken, omdat hem zien of horen teveel pijn doet en mij weer helemaal van slag bracht. Nu heeft hij mij afgelopen dinsdag, na ongeveer twee weken van absolute stilte, een sms gestuurd dat hij langs mijn huis was geweest om belangrijke post te brengen en ook de mededeling dat het voor ons allebei goed is dat we elkaar EVEN niet zien of spreken. Ik merkte dat ik het eigenlijk wel fijn vond om weer iets van hem te horen (al is het alleen maar via sms), maar het kost me wel veel moeite om hem niet meer te zien. Ik weet ook niet wat hij bedoeld met EVEN, dat maakt me toch wel in de war. Geeft ie nou wel nog om me of niet?
Als hij niet om je gaf zou hij denk ik toch geen contact proberen te maken... waarschijnlijk mist hij jou net zoveel als jij hem. Misschien zou je kunnen proberen zelf eens contact op te nemen, want hij heeft nu de eerste (mislukte) stap gezet, en nu wacht hij misschien op aktie van jouw kant? Ja goed ik ken jullie allebei natuurlijk niet, het is maar een gevoel hoor...