tsjah, heb 1 vriendin die 1x per maand langskomt om te kletsen heb 1 stel wat echt goede vrienden van ons zijn en komen eens per 2 weken hier, wij naar hun is geen optie want ze wonen nog thuis.. echt buiten de deur iets drinken is al heel lang geleden en sinds de kleine er is vallen de zogenaamde vrienden met bosjes neer want ja jij wel een kind en hun niet... mis ik het? soms maar meestal kijk ik dan naar me meisje en denk liever 100.000x mijn schatje dan een handvol vrienden..
hier ook weinig vrienden sinds we een kleintje hebben zijn ze op 1 hand te tellen.. maar prima hun keus.. ik vermaak me wel.. al mis ik soms het effe wat gaan drinken wel.. maar de vrienden die we nu hebben hebben we tenminste wat aan.. kan ik van die andere vrienden duidelijk niet zeggen.. want dat waren geen vrienden anders laat je iemand niet vallen!
Ik kom wel leuke meiden tegen, maar ik ben zeer slecht in vriendschappen onderhouden.. Ik werk 3 dagen, drukke baan. Ben 's avonds bekaf! Ik heb een gezin, niet echt druk, maar mijn man is veel van huis voor zijn werk dus het meeste komt op mijn schouders. Mijn week vliegt echt voorbij!! Ik heb vaak geen zin/ energie om af te spreken... En voordat je het weet is de week voorbij en heb je niemand gezien. Meestal vind ik dat niet erg. Soms wel.
Veel losse contacten en kennissen.. Mijn allerbeste vriendin zit in Israel en andere goede vriendin woont in mijn oude woonplaats.. ook niet heel dichtbij.. Verder is het vooral mijn zusjes, wat kennissen en ja.. Als je kinderen krijgt veranderd dat toch..
ja vrienden....krijgen er genoeg over de vloer maar mijn "echte" vriendinnen bestaat nu uit 3. De rest zijn gewone vrienden maar niet zulken waar je alles mee zou delen enzo...
Ik mis wel een echte "beste"vriendin zeg maar. Maar ik moet zeggen dat ik nu ik sem heb wel meer contact durf te maken met andere mama,s maar vind het wel moeilijk om alles bij te houden. Verder hebben we wel redelijk wat gezamenlijke vrienden en vriendinnen. Maar effe wat drinken ofzo mis ik ook wel
Ik heb ook geen vrienden maar ik mis het niet, uiteindelijk stellen ze je toch alleen maar teleur. *1 keer trek je de conclusie: vriendschap is een illusie*
wat vervelend dat het je zo dwars zit! Iedereen heeft andere behoeften, de een heeft geen vrienden nodig, de ander wel. Heb je een baan? Zijn daar geen leuke vrouwen om eens wat mee af te spreken? En anders, wat let je? Je kunt ook op een iets vrijblijvendere manier proberen om contact te zoeken met een oude vriendin. Bijvoorbeeld via hyves en dan afspreken om wat te gaan drinken... Misschien vindt ze het wel hardstikke leuk. Ik heb 1 vriendin die ik al 24 jaar ken en verder kan ik niet zeggen dat ik 'echte' vriendschappen heb in de buurt. Ik heb via zp wel hele lieve meiden leren kennen waarmee ik op msn zit en zo nu en dan wat afspreek. Helaas wonen ze wel wat verder uit de buurt. Echte vriendschap is echt heel zeldzaam denk ik. Maar af en toe eens een kennisje bellen om wat mee te drinken, biosje mee te pakken, is toch anders denk ik. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk, dus als de vrienden/kennissen niet naar jou komen, zoek ze dan op!
Ik heb maar 1 beste vriendin en die woont naast me en spreek ik dagelijks. Vroeger was ik populair op school, maar dat verwaterd iedereen gaat studeren en heeft andere prioriteiten. Daarbij ben ik ook vaak op de koffie gekomen dat ik niemand kon vertrouwen en ik vind vertrouwen heel erg belangrijk in een vriendschap. Zou het ook anders willen zien maar het is niet zo dus treur ik er ook niet om. Mensen komen voor een reden in je leven en is die reden vervult dan stappen ze weer uit je leven. Mensen lopen in en uit je leven alleen echte vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Ergens snap ik je wel, maar goed als het altijd maar van 1 kant komt ben je daar ook snel klaar mee. Tenminste, ik wel hoor! Bij de meeste 'vriendschappen' kwam het alleen maar van mijn kant, ik was altijd degene die belde enz nou daar had ik op een gegeven moment geen zin meer in.
Ahhhh *snik* Ik heb ook maar 1 goeie vriendin, we zien elkaar soms 1 x in de 2 maanden, maar dan is het ook echt gezellig! En ik heb me zus, die zie ik ook niet veel maar ik ben blij dat ik met beide een leuk contact heb en niet dat gezeik dat als je een paar dagen niet belt gelijk te horen krijg "leef je nog?". Voor de rest heb ik een heleboel vage kennissen