Jakkie, wat eng zeg... Wij hebben bij de voordeur een donker gordijn hangen. Als ik alleen thuis ben of als ik geen zin heb in bezoek, trek ik dat gordijn voor de voordeur. Dan kan ik tenminste ongezien naar boven als er iemand voor de deur zou staan waar ik geen zin in heb en zij kunnen mooi niet zien dat ik alleen ben. Zo hebben we laatst met enige regelmaat 2 dames gehad die het woord van onze lieve heer wilden verkondigen. Na 3 keer met ze gesproken te hebben was ik het wel zat en heb ik het gordijn maar voor de voordeur getrokken. Heb ze daarna niet meer gezien !!
het kan een krantenjongen zijn. wij hebben ze hier weleens om half 11 voor de deur gehad. te gek voor woorden. niet opengedaan ondanks dat ik wist dat hij van de kranten was. is toch geen tijd om te komen. maar toch blijven die bibbers. ik ben blij dat je toch nog ff de politie gebeld hebt en dat ze langs gekomen zijn. Ik hoop ook dat die vent niet terugkomt. En wat meerderen zeggen inderdaad herrie maken zorgen dat ze merken dat er iemand thuis is.
creapy. mijn opa van toen 95 heeft dit ook een keer gehad. die deed de deur dus wel open want zijn kinderen kwamen regelmatig langs (zijn zoon woonde naast hem). stond een vrouw voor de deur en die wilde iets vragen ofzo over de weg ergens naartoe vinden. dus mn opa zei dat ie het niet wist en wilde de deur weer dicht doen. dat mens zette zo haar voet tussen de deur, duwde deur open en liep met nog een andere vrouw zo naar binnen! Nou mijn opa is flink beschermd met een mes in zn binnenzak en geweer in zn kast en onder zn bed (tja oorlog he...) dus die jaagde ze weer naar buiten en gelukkig was er verder niks gebeurd. pff we schrokken wel hoor toen hij het vertelde. hij deed er maar luchtig over 'want in de oorlog... phoe toen was het pas erg...'
jeetje meis wat eng. Zou ook helemaal panisch worden hoor. @ roozjuh, je komt ook uit Lelystad leuk. Volgens mij ken jij mijn man. Liefs
Oeh jakkie! Ik doe nooit de deur open 'savonds.. En daarbij ze kunnen bellen wat ze willen maar onze bel doet het niet M'n zusje woont in een flat, en daar werdt gebeld. Ze nam de portiektelefoon bij de hand, hallo? Ja politie, deur open! Nou mooi niet zei ze, ik weet niet maar m'n broertje is er niet (ze woont samen met hem en dacht dat het vrienden van hem waren).. POLITIE, DEUR OPEN! Ja doei, ik doe de duer niet open zei ze.. Hoe weet ik dat het echt is? Dus toen moest ze dor het raam kijken, stond er echt mega veel politie voo rde deur.. Dus m'n zusje heeft uiteindelijk deur wel open gedaan.. Ik heb gezegt ook tegen haar, als het bekenden zijn bellen ze je wel dat ze naar binnen willen. Dus NOOIT opendoen.. En zelf doe ik dat ook niet!
Goed dat je niet open hebt gedaan hoor. Ik doe ook 's avonds de deur niet open als ik niemand verwacht. Je hoort van die gekke verhalen. Toevallig had tante van mijn vriend een paar weken geleden dit ook meegemaakt, alleen diegene die voor de deur stond had een bivakmuts op. Uiteraard heeft ze de deur niet open gedaan en gelijk politie gebeld. Die was er binnen vijf minuten, maar toen was die man al weg. Bleek dat ze al eerder meldingen hadden gehad in die week.
mijn man heet Marco en voor zover ik weet hebben jullie wat gehad samen voor ik wat met hem kreeg. ( hij herkende je foto hier op het forum op je banner ) Liefs
Wat eng.... Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik alleen ben en er belt iemand aan, ik niet opendoe 's avonds. Zijn wij allebei thuis, dan is het ook standaard dat mijn vriend 's avonds de deur opendoet als de bel gaat.
haha leuk! ja die ken ik zeker. Doe hem maar de groetjes Zag jullie al een keer lopen in de stad, toen was je nog zwanger. gok dat je op springen stond
nou hij zit naast me dus leest het al. Moet de groetjes terug doen hihi. Maar op knappen zou kunnen natuurlijk, ben 16 oktober bevallen dus moet dan voor die tijd geweest zijn. En idd waar zp al niet goed voor is haha Liefs
Euhm, ja iets met de onderbuurman.. hahaha.. M'n zusje is dus heel blij met haar flatje.. Of ik kan beter zeggen WAS
Ik lees hier dat sommige vrouwen savonds de deur niet open maakt als hun man niet thuis is. Nou mijn man mag van mij savonds laat ook niet meer de deur open maken hoor, stel dat het een een of andere gek is, kan hij ook niet veel doen denk ik.
hier gaat de voordeur nooit open savonds. als er iemand langs komt die wij kennen dan weten ze dat ze niet naar de voordeur moeten lopen en aanbellen. dit vanwege een blaffende hond en uk die daar wakker van wordt. als er dus aangebeld word dan weet ik dat het niks bijzonders is. en als t wel belangrijk is dan komen ze volgende dag maar terug. als je echt bang bent voor vreemden aan je deur, peperspray? knuppel achter de deur?