Ik heb de bibbers....

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Brrrr ben toch blij dat mijn mannetje savonds thuis is altijd en snachts ook.

vanmorgen kreeg ik ook een hartaanval zo ong. omdat ik ineens zag dat de poort openstond ( zit altijd op slot en zeker dicht omdat de hond nogal eens in de achtertuin loopt)..
    ben in de schrik zelfs v.d. trap afgevallen.. haha

Maar idd mannetjes open laten doen en zelf niet opendoen hoor meiden! Je weet maar nooit.

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dat mag dus niet he! oke, je zal ze de kost moeten geven wie het wel in huis hebben.. Bij ons staat er een bijl in de meterkast :D En niet vanwege de angst :p

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha een bijl :p ja peperspray is verboden maar liever dat in huis dan dat ik straks half in coma lig omdat iemand mn tv wilt hebben ;) heb zelf trouwens nog geen maatregelen genomen tegen eventuele inbraak. schrok me gister trouwens wel helemaal wezeloos!! deurbel ging, uur of 20.00 ofzo. dus manlief en ik kijken elkaar aan... hij de hond extra laten blaffen, ik zoonlief gepakt. toch maar deur open gedaan (weet megod niet waarom haha) maar t was zo'n kranten jongen die weer geld kwam bedelen voor de feestdagen. heb m 90cent gegeven hahaha had niks in huis. kzei al: beter iets dan niets

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja maar juist omdat Peperspray verboden is ben je dan zelf ook nog strafbaar toch :( Nou ja met knuppel of bijl net zo goed..

Waarom moet je lachen om de bijl? Wij splijten ze gewoon graag meteen door midden :p

5. mroos

mroos Niet meer actief

Waarschijnlijk richt je met pepperspray minder blijvende schade aan dan met een bijl en het is minstens zo effectief;)
    Dan maar een klein strafje omdat ik pepperspray in huis heb, dan levenslang omdat je iemand doormidden gehakt hebt:p.

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mij werd er van de week rond 22.00 uur aangebeld. Mijn man had late dienst en ik lag al op bed. De hond ging als een gek te keer, dus ik ben maar uit bed gekomen om haar stil te krijgen. En even gevraagd wie er was (we wonen in een portiekflat, dus ik hoef niet de deur open te doen).
    Was het iemand voor de bovenbuurman, die had verkeerd aangebeld (grrr.... kom ik daarvoor mn bed uit).
    Even later, ik lag net weer in bed. Gaat weer de bel. Dus ik een brul gegeven naar de hond en ik ben in bed blijven liggen, had geen zin om er weer uit te gaan. Gaat mn telefoon, was het m'n man die was z'n sleutels vergeten, waarom doe je niet open?:(
    Als hij nou gelijk op mn mobiel belt, dan hoef ik me niet dood te schrikken 's avonds laat...

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het in het bezit hebben van pepperspray is idd verboden, maar een bijl of knuppel is niet verboden.
    En volgens mij is het met die nieuwe wet nu zo dat als jij je moet verdedigen je niet strafbaar bent.
    Dus ik zou zeggen: door midden hakken die gasten :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook pepperspray hoor.
    En het is inderdaad strafbaar. Ik ben toen ik een jaar of 16 was erg lastig gevallen door een groepje jongens. Heb ze toen vol met die pepperspray in het gezicht gespoten. ( liep terug vanaf mijn bijbaantje in de winkel op donderdagavond ).
    Maar goed, ik kreeg een taakstraf. En die jongens kregen niks. ( welkom in NL! )

Het was wel zeer effectief, ze lagen huilend op de grond. En god mag weten wat er zou zijn gebeurt als ik die pepperspray niet had.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha door midden hakken dus :p

Aszz: Dan maar klein strafje toch, moet er niet aan denken wat ze anders hadden gedaan. lang leve holland inderdaad.

Ik wil ook peperspray maar zou megod niet weten hoe ik daar aan moet komen.

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hahaha.. En wat denkje met een knuppel dan voor schade aan te kunnen richten? Moet ik niet aan denken, net als met de bijl overigens..

En dan ga ik natuurlijk nergens of aan niemand vertellen dat ik hem heb doormidden gehakt met de bijl 8):p

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh ja da's een nieuwe wet.. Dan kan ik ook wel eerlijk vertellen dat ik het was ;)

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb mensen horen zeggen, haarlak of deo spuiten..

Nederland is echt zo krom als wat.. De buren van paar huizen verder hadden problemen, die kerels schopte mij bijna van de fiets en reden me bijna onder.. Ik naar buro om aangifte te doen, kreeg ik te horen dat ik maar terug moest komen als ik me niet veilig voelde :$

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    erg he, er moet eerst iemand dood gaan voordat ze pas wat willen gaan doen.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Whahahahaha, ik ben hier in luid gelach uitgebarsten :) whahahahahahhaa

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja idd.. Echt niet normaal..

Ik kom nog even terug op je pepperspray, ik heb geen idee waar je die kan krijgen.. T is illegaal dus via illegale wegen moet er wat te krijgen zijn, maar dan moet je denk ik de juiste weten te vinden

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zet wel deo naast de deur hahaha

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    :d:d:d:d:d:d:d

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik denk haarlak is wat beter, dan plakt de boel lekker aan elkaar :p

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Behalve als je lenzen hebt, dan maakt het niet zoveel uit ( hier spreekt een ervaringsdeskundige ;) )

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha 'Sticky Bandid' :D

Deel Deze Pagina