ik weet niet of het al ergens staat hier, maar een of andere finse studie heeft uitgewezen dat vrouwen die tijdens de zwangerschap iedere dag chocolade eten een veel grotere kans hebben op een vrolijke baby en dus de kans op een huilbaby drastisch verkleind. dit omdat de endorfinen worden opgenomen door de placenta. (zoiets). en beter nog, ik vroeg het vanmorgen aan mijn dokter of dit gewoon een te mooi om waar te zijn sprookje was, maar nee, het is een feit! kom maar op met die repen!
OHHH wat fijn vandaat dat me kleine meid altijd zo vrolijk is .... ik ben nu ook weer chocolade verslaafd dus dat komt helemaal goed ....
ik vraag me af welke hoeveelheid genoeg is.. tot die tijd.. ach.. ik heb laatst voor 20 euro alleen aan chocolade ingeslagen
Ja somige onderzoeken moet je meteen geloven, en dit is er een van Wel een straf zeg, nu moeten we legaal chocolade eten , maar ja alles voor de kleine idd....... Zal het vanmiddag meteen tegen manlief zeggen .............
COOL! Sla je chocolade ook op? Ik ben namelijk een beetje van de chocolade af sinds ik zwanger ben maar je had me daarvoor moeten zien!
joepie ongestoord chocolade eten zonder mij eigen schuldig te voelen... ik heb al bergen chocolade gegeten, dus als het klopt krijg ik een super vrolijk kindje.
*Grijpt meteen naar dr cote d'or reep* Is maar goed dan dat ik sinds n maandje weer chocolade lust. EN dat ik ipv aangekomen ben die maand, zomaar 2,5 afgevallen ben Dus hoef me er niet schuldig om te voelen ook nog eens! *hap*
Nou ik ga niet te veel chocolade eten hoor... Krijg ik misschien wel een vrolijke baby, maar een dikke kont en daardoor een chago vriend (ff geintje tussendoor)...
Yess, nu kan ik met een reden de chocoladerepen eten, ben helemaal verslaafd tegenwoordig aan chocolade repen met hazelnoot, heerlijk, wat zullen we allemaal vrolijke babies krijgen
Oh wat verschrikkelijk! Nu moet ik weer een bak Ben & jerry's choclate fudge brownie gaan eten! En twixjes, malthesers, snickers (voor mannen, maar ik heb een man in me dus mag ik het ook, al zegt de reclame van niet ; ) ) Ik ga dit straks meteen aan vriendlief laten zien
Ghehe.. volgens mij worden niet alleen de baby's hier vrolijk van, maar vooral ook de moeders! Arme mannen...
Het valt me reuze mee dat er nog niemand langs gekomen is die is gaan mekkeren over caffeïne in chocolade..... hihi Lekker eten hoor... je grootste risico is inderdaad een dikke kont!