Zorgen over ziektes, verslaafde ex

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Singlemom, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Singlemom

Singlemom Lid

15 mei 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n ex, vader van m'n zoontje heeft een verslavingsverleden. Hij is van de zomer in ieder geval 1 keer teruggevallen, dat hij weer heeft gebruikt. Maar ik kan er niks van op aan, hij kan wel over alles liegen. Nou beweert ie bij hoog en laag dat hij een paar weken geleden ziek was. Volgens hem heeft hij 4 weken griep gehad, duizelig, misselijk, hij kon de deur niet uit, nam de telefoon niet op...Dan gaan natuurlijk bij mij alle alarmbellen weer rinkelen. Hij deed afstandelijk en ongeinteresseerd als hij wel eens aan de telefoon kwam. Het kon hem niet schelen hoe het met mij of ons zoontje gaat. Dus toen heb ik alle contact stop gezet. Nu wil hij natuurlijk weer wel.....Ik vertrouw hem niet, maar nu gaat er ook weer alles door mijn hoofd spelen. Stel dat hij inderdaad ziek was en voor 1 keer niet gelogen heeft? Misschien heeft hij wel Hepatitus of zoiets ergs. Hij gaat volgens mij niet naar de dokter. Nu zegt een vriendin dat mijn zoontje het dan ook zou kunnen hebben. Maak ik me daar weer zorgen om! Hebben jullie dit soort dingen ook gehad?? Kan ik hiermee naar de huisarts voor mijn zoontje? Moet er niet aan denken dat hij iets zou hebben opgelopen...Bovendien maak ik me zorgen omdat ik een relatie met zo iemand heb gehad, die achteraf helemaal niet te vertrouwen is. Destijds dacht ik dat alles ok was. Ik had zelf wel iets op kunnen lopen!

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou in ieder geval even langs de huisarts gaan. Hoe oud is je zoontje? Ik geloof dat hepatitis sinds kort standaard in het vaccinatieprogamma zit? Mijn zoon is twee, die heeft doe inenting niet gehad. Maar ik dacht dat jongere kindjes dit wel hebben gekregen? Anders kun je met de arts overleggen hoe groot de kans is dat je zoon dit heeft opgelopen en hem eventueel alsnog inenten.
    Heb je jezelf laten testen, trouwens? Je hebt neem ik aan bloedonderzoek gehad tijdens je zwangerschap, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang je daarna nog bij hem bent geweest.

Wat je verder wilt qua contact, kan ik je niet mee helpen. Dat is een hele persoonlijke beslissing. Veel sterkte.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wat een verhaal en o zo lastig voor je, maar ik lees geen duidelijk lijn waarop jij uitmaakt dat hij die ziekte zou kunnen hebben? Is dit iets wat jezelf vastgesteld hebt? Uit je verhaal maak ik op dat er inmiddels al wel contact is geweest met je ex?
    Volgens mij moet je inderdaad even naar de huisarts of telefonisch advies vragen.
    Succes ermee.

Deel Deze Pagina