Ik vind het ook geen mooie naam, ook niet echt duidelijk of het een meisjesnaam is vind ik. Ik heb de bachelor niet gezien maar ik zie direct zo'n Amerikaanse voor me met zo'n zuidelijk (zeik) Amerikaans stemmetje "hi my name is Tennnnley" sorry.....
Ik vind het geen mooie naam. Klinkt als Stanley zonder s.. En dit is-Tenley, volgens mij erg verwarrend
ik zag laatst op tv een naam die er op lijkt en ook erg leuk geschreven al zeg ik het zelf. tinleigh ik vind tenley een super leuke naam.
Om het nog erger te maken...las gisteren in vliegtuig Washington Post, artikel over mensen die van de as van hun dode huisdier een diamant laten maken...een van de mensen had dat laten doen van haar teacup chihuahua...beestje heette Tetley...
Ik begrijp sowieso de hype niet van de laatste jaren om je kind een "buitenlandse" naam te geven. Sommige namen kan ik niet eens uitspreken of je weet idd niet of dat nou een jongen of meisje is enz enz... Maar idd, smaken verschillen en als dit voor jullie dé naam is moeten jullie het gewoon doen.
ik heb persoonlijk ook meer met buitenlandse namen, maar goed wij zijn dan ook een gemengd gezin. ik zie mijn dochter echt niet de naam tessa of floor dragen. misschien dat er meerdere zijn met een gemengd gezin en daarom de keuze voor een buitenlandse naam. wat vond manlief van de naam?
kan er niet uit opmaken of het een jongetje of meisjesnaam zou zijn. Vind het helemaal niks eerlijk gezegd.
Zou het zelf niet kiezen, maar je hebt zeker iets unieks en aparte, en ook niet onbelangrijk, je kunt er geen rottingen op rijmen
Zo is het inderdaad mooier geschreven. Maar vriend vond de naam niet zo mooi, dus helaas! Vind het wel leuk om een naam te hebben die eindigd op de y, dus ik ga nog even verder zoeken. In ieder geval iedereen bedankt voor de eerlijke antwoorden!!