Ik heb denk ik een heel groot probleem

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Dec 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

klopt, ik heb ook 1 van de lichtste pillen, is gewoon betrouwbaar! (idd als ik hem 1 keer vergeet, wordt ik gelijk ongest. en kan m niet doorslikken)

dus daar kan het niet aan liggen toch?

Heb je het dan onveilig gedaan scootermuis? of ziek geweest ofzo? want als je de pil gewoon goed slikt (ookal is het n lichte pil) is de kans dat je zwanger wordt heel klein)

en wat ik nog vragen wou, met welke test heb je getest?

ik heb ervaring met testen die n heel mini lijntje aangeven maar dat je uiteindelijk niet zwanger bent! :(

2. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Idd, hoe vaak moeten we nog zeggen dat je misschien wel zwanger bent, maar misschien ook niet?
    Gebruik gewoon extra bescherming als je je pil niet vertrouwd, je vriend is niet toe aan kids, dus zal hij of een condoom moeten gebruiken of geheel onthouding moeten toepassen zolang jij je pil niet vertrouwd.

Dat scheelt hier namelijk een hoop ergernis denk ik en voor jezelf ook een hoop onzekerheid! Dit is toch niet leuk voor jezelf, je blijft jezelf elke maand weer kwellen!

Marian

3. Niet meer actief

Ik geef sandrak en gupsie helemaal gelijk!
    Als je wel iedere keer komt met een verhaal zoals nu ook met ''help mss ben ik wel zwanger''... wil jij echt zwanger worden en weet je vriend er niks vanaf?(ik beschuldig je nergens van hoor! absoluut niet!)
    JE andere topics heb ik ook idd gelezen en ze lijken wel een beeetje op mekaar hoor.
    Ben je echt zo bezig met je kinderwens?
    Waarom ben je dan nog aan de pil?

Als jij al kinderen wilt en je vriend niet moet je toch echt een keertje met je vriend goed gaan praten... anders moet jij je wensen op zij zetten voor hem... mss wil hij ook wel ooit kinderen en kun je een compromis sluiten.
    Bijv. over een jaartje ofzo iets, is maar een tip hoor... Komt vast allemaal wel goed joh.

Succes en fijne gezellige feestdagen toegewenst!

Dikke kus swiggy

4. Niet meer actief

hier heb ik niks meer aan toe te voegen!elke maand hetzelfde.

greetz

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik ken de vorige verhalen niet. Ik hoop alleen wel dat je niet zwanger bent als jullie er niet allebei achter staan. Anders wordt het kind er misschien wel de dupe van..

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Och jeetje, ik hoop ontzettend dat het een vals alarm is :(

Wat voor test heb je gebruikt?

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
  8. Niet meer actief

Hartstikke offtopic maar.... whahaha.. anabella wat een geweldige smiley. Ik lig hier helemaal in een vouw..hahah..

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Tja ik slikte 10 jaar de pil en heb mezelf deze vraag nooit hoeven stellen.... dus als jij dit wel elke maand doet dan vraag ik me af hoe moeilijk het is dagelijks een pilletje te slikken? En als ie dan te licht is ff de dokter te bellen?
    Of voor je kerel een jasje dragen tijdens de daad, tja niet zo fijn maar als je geen papa wilt worden... mss wel handig?
    Ook getuigt het van onvolwassen gedrag en van weinig verantwoordelijkheidsgevoel, niet rijp voor kids dus begin er nog maar niet aan! Das mijn advies!

Ik houd wel van spannende verhalen maar na 2x hetzelfde te lezen word het toch best saai *gaap modus aan*

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Heb net andere topics gelezen en het verbaast me dat sommige mensen hier constant negatief op je reageren. Dat vind ik jammer. Dat je misschien dingen doet die anderen niet begrijpen of waar anderen het niet eens mee zijn, dat snap ik, maar ik vind het zeer vervelend te lezen dat sommigen constant negatief op je reageren en hun oordeel klaar hebben! Je zou toch zeggen dat mensen op zo'n forum als dit proberen zich te verplaatsen in anderen en met hun meeleven...

Sterkte met alles en laat je niet gek maken!

Marie

11. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Het commentaar is gebasseerd op dingen die zij zelf vertelt, als het niet klopt dan kan ze terugkomen op dit topic en het nader uitleggen, dit forum is idd voornamelijk voor medeleven en begrip maar er zijn ook grenzen, overal in meegaan doe je ook bij je vriendinnen toch niet? Ik vind best dat je eerlijk kan zijn en dat gebeurt hier ook.

12. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Eerlijk zijn mag absoluut, maar het gaat mij om de manier waarop sommigen naar haar dingen communiceren. Dat vind ik namelijk aardig bot.
    Ik neem aan dat als mensen die zelf in zo'n soortgelijke situatie zitten, zelf ook graag op een fatsoenlijke manier aangesproken wensen te worden.

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Als je al wat langer op dit forum zit zou je het wel beter begrijpen denk ik, het is niet bot, geloof me, heb heel wat bottere discussies hier gezien, het is gewoon wat men denkt en het is toch ook wel opvallend dat er zoveel zijn die dat vinden? ;)

14. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Heb het (gelukkig) ook niet allemaal gevolgd.
    Wil ik ook niet, want ik kom hier om leuke dingen te lezen, maar ik vond het in ieder geval niet aardig overkomen. maar ja.

15. We zijn hier natuurlijk allemaal om ons verhaal kwijt te kunnen, maar als iemand inderdaad al maanden achter elkaar met hetzelfde probleem komt, wordt het misschien ook tijd om verantwoordelijkheid te nemen en tot actie over te komen.
    Dat dat dan niet altijd even netjes wordt gezegd, kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor....

Groetjes Jelske

16. Niet meer actief

Wat mensen niet weten is dat ik al veel dingen heb ondernomen de afgelopen tijd.

Ik weet pas sinds een week dat mijn pil te licht is,
    omdat mijn huisarts dat zei.
    Dat wij het niet met condoom doen dat heeft te maken met mijn vriend, die zou anders niets tot weinig voelen(nu doen we het wel veilig, omdat ik van mijn HA 2 mnd moet stoppen met de pil)

Maar goed voor mij zijn er een aantal dingen duidelijk.

Als je een kinnderwens hebt en je wil er hier op dit forum over praten, dan ben je niet welkom.
    (ik ben niet de enige die hier niet welkom is)

En ja ik heb een kinderwens, maar wij (mijn vriend en ik) zijn er ook nog niet aan toe.
    En ik ben idd bang om zwanger te zijn, omdat het nu nog niet het goede moment is voor een kind in onze relatie.

Ik hoop voor diegene die lang bezig zijn met zwanger worden, aankomend jaar het geluk mee mogen maken door zwanger te worden.

Voor diegene die zwanger zijn gefeliciteerd.

Ik vind het erg jammer dat meisjes zoals ik (met mijn situatie, en die zijn er genoeg, die in de zelfde situatie zitten als ik) hier op deze site niet welkom zijn.
    Maar ondanks dit, vind ik dat iedere meid zijn verhaal kwijt mag hoe dan ook.

En als ik niet duidelijk ben of wat dan ook vraag iets een keer na voordat je een oordeel klaar hebt en verstuurd.
    En dan heb ik het niet alleen over dit topic maar over meerdere.

En ja iedereen heeft een eigen meening, die mag ook gegeven worden.
    Maar als je iedere keer mijn topic leest en weet dat je van de vorige ergenissen kreeg, lees ze dan niet meer.
    je kan precies zien wie ze geschreven heeft.

Nog een ding laat iedereen in zn waarde, en als je van iemands zn topics ergenissen hebt lees ze dan niet.

Gr Scootermuis.

17. Niet meer actief

ok bij deze zal ik dus maar niet meer reageren!

Vind het alleen voor jezelf sneu dat je je eigen steeds met zwanger worden confronteerd terwijl je vriend niet wil!En natuurlijk kun je je verhaal kwijt maar moet dat altijd over precies hetzelfde gaan?

18. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Idd elke maand hetzelfde... maar ook ik trek me terug uit dit topic.

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Tja ik heb dus getwijfeld of ik zou reageren, en ja ik draai niet om de hete brij heen. Soms werkt de directe benadering toch het beste.

Je vriend wil NOG geen kinderen, jij geeft aan nog geen kinderen te willen.
    Dan stop je met de prikpil, dan krijg je voor het eerst de pil in tablet vorm voorgeschreven en dat vertrouw je meteen..... terwijl je dat op niets baseert.

Ik heb zelf 4 verschillende soorten van de pil geslikt voor ik de juiste te pakken had, ik was toen nog niet sexueel actief dus was voor mij geen probleem toen der tijd. Er waren namelijk geen gevolgen!

Maar als je dat wel bent, en je bent nog niet toe aan kinderen dat behoor je daar voorzorgsmaatregelen voor te nemen. En niet alleen jij OOK je vriend, en als hij dan niet zo geniet van de sex... tja slap excuus je hebt tegenwoordig condooms die zo dun zijn heb je echt geen hinder van, en het lijkt mij dat het nadeel van een condoom wel meevalt in het vergelijk tot een ongewenste zwangerschap en alle verantwoordelijkheden en gevolgen die daar bij horen.

Als je straks alleen komt te staan met een kindje, of erger nog een abortus laat uitvoeren omdat je een kind gewoon nog niet een toekomst kan bieden dan ben je verder van huis.
    Als mijn man zulke slappe excuses zou maken om zijn verantwoordelijkheden te ontlopen, dan werd er voorlopig gewoon niet meer gesekst :D
    Wel de lusten niet de lasten....

O,ja ik heb nog nooit eerder op een topic van je gereageerd dus hoe dat ik vorige topics is gegaan geen idee, ik kan dus nergens op baseren dat je niet welkom zou zijn.
    Ik ben hier ook gekomen met een kinderwens en ben erg hartelijk ontvangen door iedereen, en ja de mensen zijn hier realistisch (neem het ze kwalijk, sommige hopen al jaren op een wonder!)en soms kan dat hard overkomen, maar af en toe heeft ieder mens een schop onder zn kont nodig.
    Ikzelf niet uitgezondert! Ik dacht de eerste maand al zwanger te wezen, en was blij te horen dat het allemaal er bij hoort. Ja en dat kan je als cru ervaren of als steun in de rug, ik zag het als steuntje zo van : oooh dit hoort er allemaal bij!

Ik hoop alleen maar dat ik en de andere dames die hier hebben gereageerd jou die schop onder je kont hebben gegeven, zodat je straks niet met een ongewenste zwangerschap zit. Een kinderwens had ik ook op mijn 20ste maar ik was er nog niet aan toe, mijn man toen der tijd ook niet, en dan neem je verantwoordelijkheid en maatregelen.

Groetjes Marlies

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik ben het met marlies eens... wat betreft het verhaal van je vriend... dit is niet om je aan te vallen meid, want heb net als marlies je vorige topics niet echt bijgehouden!

Maar geen condoom gebruiken omdat iemand dan minder voelt is gelul!
    gewoon kant en klare onzin vind ik dit...

Zoals ik ook al zei meid... dit is niet aanvallend bedoeld naar jou, echt niet!

Maar ga aub verder nadenken...

een man die bij mij zou zeggen ik neuk niet met condoom want dan voel ik niets... Nou die komt bij mij NIET in de buurt!

Wat mij betreft ben je hier zeker welkom net als ieder ander...
    Ik ben zelf ook erg hartelijk ontvangen hier en nog steeds... En zal zo ook een ander ontvangen hier... (al zit ik hier nog niet zolang ;) )

xxx Joyce

Share This Page