Kan het zijn dat ik deze maand geen eisprong heb gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poessie1, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Wij zitten nu in ronde 7 en ik ben nu voor de 4e ronde aan het tempen.
    In de 1e ronde tempen kon ik dankzij FF zien dat ik op dag 19 m'n eisprong had, in de 2e ronde op dag 16, en in de 3e ronde op dag 17.
    Ik ben vorige maand voor het eerst Persona gaan gebruiken, en deze gaf op dag 16 en 17 het ei-symbool aan. Dus dat kwam heel mooi overeen met het tempen die maand!
    Helaas werd ik ongesteld en zijn we deze ronde weer vol goede moed in gegaan. Alleen, het lijkt erop dat ik deze ronde geen eisprong heb gehad. Alle teststaafjes van Persona zijn gebruikt deze maand, en hebben geen eisprong aangegeven. Ook FF ziet nog geen eisprong (ik zelf ook niet).
    Ik heb nog geen gevoelige borsten, wat ik normaal wel na m'n eitje heb.
    Ik maak me een beetje zorgen. Klopt het dat je soms een maand geen eisprong kan hebben?
    Volgens mij had ik afgelopen zaterdag wel vruchtbaar slijm.

Ik wil m'n kaartje even plaatsen, misschien willen jullie even meekijken?
    Morgenochtend wil ik ook even een andere thermometer gebruiken nadat ik getempt heb, misschien ligt het aan de thermometer (dat hoop ik dan maar), maarja, ook Persona heeft geen eisprong waargenomen.
    Ik zit nu op dag 22 en m'n temp is op dag 22 nog nooit zo laag geweest als nu, altijd al boven de 37. Ik denk niet, dat ik nu nog een eisprong hoef te verwachten.

Ik ben dus bang, dat deze ronde voor niets is geweest :cry:
    M'n nod zou 1e kerstdag zijn. Ik hoop dan maar dat ik snel ongesteld word en dan hopen op een positieve zwangerschapstest in 2007! Voor jullie allemaal natuurlijk!

Alvast bedankt voor het even meedenken/meekijken!

Dit is m'n kaartje:

2. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    ik leef met je mee ik heb het zelfte probleem
    altijd een eisprong met temp en en deze maand doe ik ook de ovulatietest en wat zie ik geen verhooging :cry: geen positieve :cry: ovulatietest en geen kramp :cry: dus ik ben benieuwd wat mensen er op te zeggen hebben

groetjes daisy

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Sorry , ik heb geen ervaring met FF .
    Maar wel met de persona .
    En als die aangeeft dat je nog geen eitje hebt gehad , dan is dat 9 van de 10x ook zo .
    Maar dat wil niet zeggen dat je er geen krijgt hoor .
    Het kan ook zijn dat je gewoon een langere cyclus hebt deze maand en dat hij nog komt .
    Dit is de 4e ronde zei je , ben je al lang van de pil ?
    Sommige gaan eerst "ontpillen" voor ze voor het echie gaan .
    Ben je net 3/4 maanden van de pil , dan is dit zeker niet vreemd en kan het door het ontpillen komen .

Succes ermee !

Groetjes Joyce

4. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    He bono, wat toevallig dat jij hetzelfde hebt!
    Ik vind het erg vervelend, ik dacht dat ik m'n lichaam inmiddels redelijk goed kende en nu dit!

Joyce, ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil, sinds juni gaan we ervoor, ik zit nu in ronde 7. Maar ik ben voor de 4e ronde aan het tempen. Ik denk dus niet dat het ontpillen is. Ben een beetje bang dat ik echt geen eisprong heb gehad en ook niet meer ga krijgen, zit inmiddels al op dag 22 en m'n cyclus is nooit langer geweest dan 29 dagen...in ieder geval bedankt voor je reactie!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Het kan wel dat je een cyclus geen eisprong hebt. Dat had ik ook deze ronde (ben er voor naar de HA geweest)

Wel gek, want jij hebt een aardig regelmatige cyclus gehad tot nu toe. Mijn cyclus was nog niet echt regelmatig, maar nog nooit zo lang als afgelopen keer.

Het is erg frustrerend om te weten dat je dus deze maand gewoon niet eens een kans hebt gehad.
    Maar goed, je kan nog een laat ei krijgen, dat hoop ik maar voor je!

Olga

6. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Olga, wat zei je huisarts er verder over als ik vragen mag? Ik zie dat we ongeveer even lang bezig zijn. Ik zit er ook over te denken om even een bezoekje aan de huisarts te brengen, gewoon even voor de zekerheid... inderdaad is m'n cyclus wel steeds redelijk regelmatig. Ben benieuwd wanneer ik m'n menstruatie kan verwachten als ik geen eisprong heb gehad.

Vanmorgen heb ik na dat ik getempt had, nog even met een andere thermometer getempt. Die gaf een nog lagere temp aan! :( Dus ik heb maar gewoon de eerste meting aangehouden, van de thermometer die ik dus steeds al gebruik.
    FF geeft nog steeds geen eisprong aan :cry: :cry:

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Als je een cyclus geen eisprong hebt, dan wordt je uiteindelijk wel ongesteld omdat het baarmoederslijmvlies af moet breken. Maar dat kan wel lang duren.
    Ik ben op dag 55 naar HA geweest en heb een kuurtje gekregen om ongie op te wekken. Duurt 10 dagen en daarna wordt je ongie en kun je dus een nieuwe ronde beginnen.
    Het is niet gegarandeerd dat je na die kuur een regelmatige cyclus krijgt, dus voor mij nu gewoon weer afwachten of ik een ei krijg en hoe lang deze ronde duurt.
    Groetjes OLGa

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Bij mij geeft ff ook aan dat ik geen ei heb gehad. Ben nu 5 dagen overtijd. Ben altijd wel regelmatig 32 dagen. Ik wordt altijd ongi op dag 32. Een keer een cyclus van 35 gehad, maar daar ben ik nu ook overheen. Ik ga nog niet testen, want mijn hubby is nog niet thuis van de off-shore. Eigenlijk wil ik ook niet testen, want ik ben zo bang voor een teleurstelling. Ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat ik zwanger ben, maar ik durf het niet te geloven......

Door mijn kaartje bij ff wordt ik ook erg onzeker. Mijn temp is nu wel al 20 dagen boven mijn normale temp. Ik denk zelf dat ik mijn ei op dag 17 gehad heb. Week daarna steken in mijn buik en daarna last van mijn borsten gekregen.....Nu in mijn liezen......

Ik durf gewoon niet......

9. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Olga, ik hoop dan maar dat ik binnenkort gewoon ongesteld ga worden.
    Ik duim voor je dat het bij jou snel raak zal zijn, en dat je in ieder geval niet meer zo'n lange cyclus hebt!

Renate, wat spannend zeg! Heb je al wel testen in huis? Kan me voorstellen dat je niet zo goed durft ook omdat FF geen eisprong heeft aangegeven. Maar het is wel goed dat je temp al 20 dagen boven je normale temp is! En dat je al 5 dagen overtijd bent! Ik duim voor je!

Bobo hoe gaat het met jou?

10. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Sorry ik schreef Bobo maar ik bedoel natuurlijk Bono en nu zie ik ook aan je banner dat je op dag 1 zit...wat balen zeg. Ik wens je heel veel succes deze ronde en ik duim dat het snel raak zal zijn!

11. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    dankje wel op naar de volgende ronde
    jij ook veel geluk gewenst en de rest ook

12. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    moet ik wel zeggen dat ik dacht dat ik ongi zou worden maar het was alleen een beetje bruin bloed dat is nu weer over :-k en normaal ben ik het altijd wel duidelijk ach het komt morgen wel dat voel ik wel dat mijn ongi moet komen

13. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Bono ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Dan duim ik toch nog even voor je hoor!

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zelfs een gyneacoloog kan via regelmatige inwendige echo's tijdens een cyclus je eisprong missen. Dit is mij zeker 2 maanden achtereen gebeurd. Door bloedonderzoek werd duidelijk dat ik wel degelijk een eisprong had gehad. Kan me zo voorstellen dat dat met allerlei andere hulpmiddelen precies zo geldt.

Veel succes met zwanger raken!

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai,

ik wilde even reageren..ik zit nu in ronde 12 en na 9 maanden super regelmatig kon ik ook in ene mijn ei niet opsporen! De huisarts gaf aan dat dit best vaak voorkomt dat je een keer geen eitje kan hebben maar kan ook heel goed dat die echt een keer erg laat is. Die maand heb ik uiteindelijk op dag 26 met clearblue ovu test een ei gekregen dus kop op kan nog komen en zoniet hoef je je geen zorgen te maken uiteraard is het wel balen voelt dan als gemiste kans! Ik duim voor je dat je ei nog komt!

liefs nina

16. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Pendrag, bedankt voor je reactie en het succes wensen!

Nina, wat fijn dat jij uiteindelijk op dag 26 alsnog een eisprong had! Misschien is dat bij mij ook wel zo, mijn temp kruipt nu namelijk heel langzaam omhoog, vanmorgen 37.06. Ben dus benieuwd wat 'ie morgen doet....
    Bedankt voor het duimen!

Renate, weet jij al meer? Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina