korte mouwen shirtje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juffertje83, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kunnen baby's al shirtjes met korte mouwen aan in de zomer? De baby wordt 6 juni verwacht. Kan het dan in juli op warme dagen al korte mouwen aan of niet?

2. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    ik ben ook op 6 juni uitgerekend :D Ik heb trouwens veel korte mouwen shirtjes al is dat vooral in maat 62. 50/56 heb ik meer een mix. Het kan ook altijd met een lang mouw rompertje eronder.

3. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Onze oudste dochter is van april en weet nog wel dat ze twee maanden was toen het heel warm was....toen lag ze in d´r mouwloze rompertjes. Ik denk dus wel dat het kan hoor, je kunt er altijd nog een lange mouw-romper onder aan trekken.

4. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb namelijk in maat 56 een bolerootje gekregen met korte mouwen. Daarvoor heb ik een wit shirtje met korte mouwen gekocht, ook maat 56. Om dan nog een rompertje eronder te doen, staat bij een bolerootje met korte mouw wel gek denk ik... Dan maar hopen op warm weer ;)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hopen op warm weer is niet onverstandig, hoop ook op een mooie zomer :p

Als je kindje zich goed warm kan houden en het is lekker warm weer dan kan een t-shirt prima. En anders inderdaad een lange mouw romper eronder, staat vaak harstikke leuk. Geen idee of het bolerootje met lange mouw romper leuk staat kwestie van proberen straks ala ze er is ;).

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier nooit gebruikt, wanneer het echt zo warm was had de baby enkel een romper aan.

7. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

mijn dochter is van 21 juni '09, en ze had eigenlijk alleen toen ze pas geboren was nog lange mouwen aan.. ik heb zat foto's dat ze een week of 3 was en ze korte mouwen aan had... wel had ze er vaak een romper, onder ook met korte mouwen, zodat dr romp wel mooi warm bleef als het shirtje omhoog kroop. En thuis, of als het echt heel warm was had ze idd ook enkel een romper aan.

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ligt idd aan je kindje hoe goed deze zich warm kan houden.
    Mijn zoontje had vaak een lange mouw romper onder een tshirtje
    Nu nog wel ook de winter wel gedaan.

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Als we zo'n zomer als afgelopen zomer krijgen dan kan het zeker!

Afgelopen 2 mei ben ik bevallen, en ik trok mijn zoontje meestal een romper aan met korte mouw, en een lekker dun broekje van een stretch stofje erover heen.

Ik was wel heel voorzichtig met wind. Als er maar iets een heerlijk koel windje stond, dan legde ik hem wel in de kinderwagenbak en zorgde ik er wel voor dat hij echt uit de wind stond. En als we weg gingen, wandelen, of hij mee in de maxicosi dan nam ik altijd een dun dekentje of lakentje mee.

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Je hebt bij de Hema rompers met spaghettibandjes, is dat niet wat? (ik vind ze zelf zo leuk, maar om ze nou aan te doen bij een jongen!;))

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Rompers met spagettibandjes van hema zijn inderdaad ideaal om in de zomer onder t-shirtjes korte mouw aan te trekken. Niet met al die printjes, maar er zijn ook setjes van 2 in 1 pakje (1 roze en 1 witte).

Je merkt straks vanzelf aan je kleine of een t-shirtje kan of nog niet. Maar als het 30 graden is........

Mijn dochter is van eind april. Heb even foto's teruggekeken en zag voor eerst korte mouwen toen ze 1 maand oud was; eind mei. Ik zeg dus; ja het kan!
    Maat inschatten kan wel lastig zijn dus ik zou niet teveel aanschaffen. Kun je beter dan doen.
    Mijn dochter had toen nog 50 en 56. Maar mijn zoon had met 1 maand al 62 aan.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ligt aan je kindje en de warmte maar denk da het wel kan

En qua je bolerootjes. Het staat juist erg leuk met een Langes mouwen shirt er onder doe ik nu nog steeds bij me dochter

Deel Deze Pagina