Ik heb echt even snel hulp nodig?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by xSNDY19x, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    Hoi dames!

mijn meisje is sinds dinsdag avond ineens gaan huilen (we merkten daardoor dat ze verkouden is) woensdag had ik kijkoperatie dus we hebben echt n enorme rotte nacht gehad, ze wilde niet slapen niks. nou goed. woensdag even aangekeken en begonnen met neusspray en luuf. en een ui op dr kamertje en bedsteun omhoog! hielp allemaal niet. woensdag avond waren mijn vriend en ik enorm moe ik ook ivm de kijkoperatie. we waren al 24 uur wakker. Maury dus ookal. en woensdag nacht ging precies weer zoals nacht ervoor.

Gister avond weer, heb toen HAP gebeld en kon terrecht voor onderzoek. verkouden met veel oorpijn was de conclusie, had oordruppels meegekregen. eenmaal thuis haar klaar gemaakt voor na bedje toe gaan. en alweer niet slapen toen uiteindelijk maury met haar buik op mijn buik gelegd en weg was ze tot half 5. toen wou ze naast ons liggen op der rug. ze was weer meteen weg.

nu vanavond is het weer raak. Maury heeft ookal geen stem meer niks! ik vind het zo zielig. net weer op bed gaan liggen met der maar dit keer hielp het niet!! ze ligt nu in bedje nog beetje te huilen! niet hysterisch ofzo. ze is al wat rustiger maar slapen ho maar.

hebben jullie nog tips voor mij?

liefs, van ons

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Heb je al een zetpil gegeven? Dat zou ik doen als ze dat mag.

Beterschap!

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    ja die hebben we iinderdaad al gegeven! was dat er vergeten bij te zetten sorry!

dankje!

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    warme melk?

wat zielig zeg! ik hoop dat ze snel opknapt! sterkte!

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    ze heeft net dr flesje gehad! heeft wel geholpen denk ik.

ik heb haar ff 15 min. laten huilen en ze slaapt! de vraag is alleen voor hoelang! en wat n wonder is ze slaapt ook nog s zonder speen! duim voor me dat ze de nacht door slaapt ;$

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik zou ook zeggen een flesje warme melk. Lekker bij je nemen, kamertje een beetje schemerig maken. En dan tegen je aan nemen en met je vinger langs haar gezicht zodat ze gewoon lekker sloom en slaprig wordt. Misschien valt ze zelfs wel in slaap!

Wat je ook unt doen is je badkamer als een soort stoomcabine gabruiken. De hete kraan laten stromen en dan met je meisje er een half uurtje in gaan staan dan gaat haar neus een beetje open en loopt het snot een beetje weg.

hoest ze ook? Je hebt Tussikind van VSM voor kindjes, soort heostdrank idee zeg maar. Paar keer per dag wat druppels op een lepeltje geven.

Tycho is al 2x zo ziek geweest van een verkoudheid. Ik heb hem toen allebei de eerste 3-4 dagen bij mij in bed genomen. De eerste keer was het zo erg dat hij alleen maar rechtop wilde slapen. Als ik hem dan weer neerlegde begon hij na 10minuten te huilen omdat hij wakker werd. Ik heb toen een aankleedkussenhoes om het voedingskussen gedaan en die een beetje omhoog gestuwd zeg maar en heb Tycho daarin gelegd en dan zijn eigen deken en laken eromheen en eronder geslagen (naast mij in bed dus) Ik kon moelijk de hele nacht met hem rechtop gaan zitten hihi. En als hij dan wakker werd, kon ik gelijk mn arm uitsteken en hem gerust stellen en dan sliep hij redelijk snel weer verder. Zo konden we beide toch nog iets slapen. Mn vriend is overigens in het logeerbed gaan liggen zodat ik de ruimte had om te liggen zodat ik niet op hem zou rollen.

Succes en beterschap met je meisje!! Ik hoop dat ze er heel gauw vanaf is!! Liefs

Share This Page