Tempkaart

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Wannabemammieagain, 2 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemammieagain

8 jan 2018
    63
    7
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wat vinden jullie van mijn kaartje, ziet hij er gunstig uit?

Bijgevoegde bestanden:

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hij ziet er gunstig uit. Maar geeft je geen garantie dat het ook daadwerkelijk raak is.

3. Wannabemammieagain

8 jan 2018
    63
    7
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nee dat weet ik ook zeker. Had vandeweek al een andere toic aangemaakt over me temp. Hij is nu gewoon anders dan normaal vandaar. Normaal heb ik iedere ronde een zelfde patroon en deze is anders

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik wil geen partypooper zijn hoor maar ik je andere topic zeg je dat dit de derde ronde temperaturen is. Dus dan kun je in mijn ogen nog niet echt zeggen wat “normaal” is.

Je hebt een mooi kaartje maar ik heb hier al zo vaak prachtige kaartjes zien eindigen in een ongesteldheid en de meest hopeloze kaartjes in een zwangerschap. Uiteraard hoop ik van harte voor je dat je zwanger bent! Maar pin je niet te veel vast op een mooi kaartje, het zegt gewoon niet zo veel ;). Wanneer wil je gaan testen?

5. Wannabemammieagain

8 jan 2018
    63
    7
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi nee hoor ik ben ook wel realistisch en heb buiten pijnlijke borsten en pukkels weinog klachten. Ik dacht aan zondag om te testen, alleen is mijn NOD volgende week donderdag pas dus misschien iets later testen. Ik heb ewn lf van 15 dagen namelijk

Deel Deze Pagina