Een tijdje terug stond hier een heel leuk topic over schoonfamilie (kan ik niet meer terug vinden). Heb ik echt heel hard om gelachen om bepaalde dingen. Zijn er niet nog leuke verhalen over bijv. een schoonmoeder die onuitstaanbaar is? Die van mij kan ik echt niet zo goed uitstaan hoewel ze eigenlijk wel lief is. Maar ze vind zichzelf veel te leuk. Hebben jullie ook nog wat leuks PLEASE ik geniet echt van die verhalen!
Vond ik toen ook een leuk topic ... ... Ik heb neits aan te merken op mijn schoonouders ze lijken bijna perfect ... Maar ik kijk ff mee want ben wel benieuwd naar leuke verhalen
Die van mij is aarig lief en zuinig en dat is niet leuk! Soms kan ze raar uit de hoek komen, de laatste tijd gaat het goed.
hahaha, mijn schoonouders zijn top! natuurlijk ze hebben zo hun eigenaardigheden, maar ze zijn wel superlief altijd... Sorry, geen heftige verhalen dus!
die van mij wilt dat wij nog een kindje nemen zodat zij nog 1 dag minder ken werken zodat ze ken oppassen mmm Heb mooi bednakt heb gezegd neem er zelf maar 1 word er zoooo moe van
Nou ik zal zelf ook maar een verhaaltje neerzetten dan. Vorige week zei mijn schoonma ; "Waarom doe jij toch altijd zo negatief? *naam mannetje* heeft tegen mij gezegd dat hij het ook heel vervelend vind dat jij zo doet!" ikke kwaad naar mannetje toe. Maar toen bleek dat hij nergens van wist. Hij had het helemaal niet met haar over mij gehad. Hij weer boos op zijn ma. Sloeg echt nergens op!
haha nou hier was het ik ben zwanger geraakt door de pil heen of althans was hem vergeten... eigen schuld i know me vriend ging het aan zijn ouders vertellen we zijn zwanger en heel blij.. zouden zowel zijn vader als moeder zijn geschieden ze heeft je bedonderd en het expres gedaan zwanger te worden ze wil je gewoon bij je houden op deze manier... nou jullie kunnen wel voorstellen flinke ruzie gehad en mijn ouders en zijn ouders zijn geschieden zegt zijn vader: jullie gaan later ook schieden aangezien wij ook zijn geschieden en zo kan ik dus nog wel even doorgaan wij moeten dit en moeten dat zeggen ze altijd nou schoonfamilie bij deze wij MOETEN niks en doen het lekker zoals wij willen
Ik zeg maar niets ivm eventuele stiekeme meelezers Vind wel dat mijn schoonmoeder af en toe te aanwezig kan zijn ( steeds willen zingen, stemverheffingen enzo ) Vond het normaal al irritant, maar door de hormonen kan ik het helemaal niet hebben. Is ook de reden waarom ik heb gezegt geen moeders mee te willen op mijn vrijgezellenfeest. ( mijn moeder dus ook niet omdat ik het lullig vind om 1 moeder wel uit te nodigen en 1 moeder niet )
Mijn ex heeft pas een nieuwe woning gekregen,samen hadden wij afgesproken dat ik de slaapkamer van de kleine ging inrichten omdat hij er niet veel van weet. Afgesproken dat hij roze behang zou halen...ging hij met zijn moeder behang halen.Krijg ik een telefoontje van zijn moeder om te vragen welke kleur hij moest halen....ik zeg roze(babyroze) zegt ze is goed zal het doorgeven. Komt hij later voor trots de behang van de kleine laten zien...je raad het nooit...heeft ze paars gehaald en een lelijke paars zeg.Pfff tuurlijk gevraagd waarom ze niet de juiste kleur heeft gehaald zegt ze ja paars is mijn lievelingskleur :S Helaas konden wij het niet meer ruilen,was toevallig in de aanbieding. Heb zo nog duizenden verhalen over haar...kan haar wel..pfff.
hihi, een beetje ramptoeristentopic dus.. Maar goed, mijn schoonpama zijn gewoon een beetje vreemd.... zo is het erg vreemd en raar dat wij willen weten of ij een hij of een zij is... maar dat doe je niet, dat is weer zoiets van deze tijd. Dus als wij het weten, krijgen zij het iig niet te weten! Verder hebben ze erg vreemde opvattingen, maar over ons en de beeb zijn ze wel positief, dus heb verder geen voer meer voor jullie
Haha wat erg...gelukkig is ze niet goed met internetten. Met kerst hebben ik en me ex samen bij zijn familie kerst gevierd,mijn familie was toen net geemigreerd naar de Ned. Antillen. Ik had een hele mooie jurk aan met best een decollete en tja gaf nog borstvoeding dus de boobies waren erg aanwezig..haha Op een gegeven moment merkte ik dat mijn ex aan het loeren was naar de boobies. Nou had zijn vader dat ook gemerkt...zegt hij keihard pas op strax wordt je weer meegesleurd in de web van verleiding,voor je het weet heb je er twee. Pff heb zijn vader gezegd dat ie van de drank moest blijven want hij begon als een alcoholist te gedragen..
Ik heb geen contact met mijn schoonouders, en mijn eigen ouders zie ik ook maar 2 keer in het jaar ofzo.. Op zich jammer, maar zo te lezen misschien ook wel lekker rustig..
Ja, daar zat mijn schoonfamilie ook maar over te zeuren. En ze dachten zelfs dat wij het wisten, maar niet zeiden. Allerlei theoriën en Jan en Alleman naar die echo laten kijken; ze waren eruit, een jongen! Hahaha, het is toch echt een meisje!
eehhm echt verhalen kan ik niet tikken hier ....want dat gaat mijn bloed weer koken ...... maar mijn schoonouders zijn gratis af te halen ....je krijgt nog geld toe ook ! voor meer informatie een pb !