Wanneer ik ontslag krijgt kan ik dan meteen de kdv anuleren, want ze zeggen dat je 2 maanden vantevoren moet doorgeven. Maar als je spontaan ontslag krijgt moet ik dan die 2 maanden zelf betalen, want bij de belastingdienst kun je de kdv toeslag meteen laten stoppen... Groetjes, Orchidee
Dan kun je de toeslag ook die 2 maanden laten doorlopen. Dus opzeggen en de 2 maanden nog betalen, maar je krijgt wel nog toeslag. Of niet opzeggen en hopen dat je binnen een paar maanden een nieuwe baan vindt!
Maar die 2 maanden wanneer ik werkloos ben en ik krijg toch die 2 maanden kdv toeslag moet ik het later terug betalen aan de belastingdienst?
nee, mits je je baan kwijt bent per eind dec en in 2012 geen baan vind voor juli. Je hebt geloof ik nu een half jaar om een nieuwe baan te vinden daarna vervalt je recht op kinderopvangtoeslag zoiets dergelijks is het....
is dat al bekend dan? Je mag toch mag 140% van je gewerkte uren declaren in 2012? Of is er al meer nieuws? Maar je mocht geloof ik sowieso de eerste 3 maanden van werkloosheid je kot door laten lopen.