Kan een innesteling eerder dan 4 dagen plaatsvinden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door domblondje13, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik heb vorige week vrijdag 3-4-09 volgens mij een innesteling gehad. Waarom ik dat denk is doordat ik ineens het gevoel kreeg dat ik ongesteld ging worden. Toen ben ik naar de wc gegaan om te plassen en zag bij het afvegen wat bloed. Ik wilde eigenlijk gelijk een tampon in doen maar omdat ik wist dat ik toch zo sex ging hebben deed ik het niet.Toen ik na een uurtje weer naar het toilet ging was het weg en het is niet meer terug gekomen. De ongesteldheidspijn was de volgende dag ook weer weg. Heb er zo nu en dan wel last van maar niet zo erg.

Ik wilde graag weten ofdat een innesteling eerder kan plaatsvinden dan 4 dagen na de eisprong?

Ik lees namelijk heel veel 5 tot 10 dagen maar ben er ook één tegen gekomen die zei 3 dagen. Ik wil het gewoon zeker weten.

Alvast bedankt,
    Groetjes Sanne :)

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik denk dat het waarschijnlijker is dat je eisprong dan eerder is geweest.

Temperatuur je of gebruikt je ovu testen of helemaal niks?
    Heb je de eisprong gevoeld?

3. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Hallo Done,

Ik denk ook dat mijn eisprong gewoon eerder was hoor.
    Ik temperatuur niet en heb ook niets gevoeld van de eisprong.

Maar het is best belangrijk voor mij om zeker te weten dat het innestelen niet eerder kan zijn dan 4 dagen na de eisprong.

Groetjes Sanne

4. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Is er iemand die het zeker weet?
    Of bevindingen heeft?
    Alles is welkom!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk ook dat dat je ei is geweest, die kan zo sterk verschillen per maand. ene keer kwam die bij mij op dag 12, dan weer op dag 17 op een cyclus van 27-28 dagen. zeker als je geen ovutesten gebruikt kun je het niet (zeker) weten wanneer ie was.

eerder innestelen lijkt me niet, want je ei moet een lange weg nog afleggen door de eileider en zweeft een tijdje door je bm heen op zoek naar een geschikt plekje. maar ook hierop zullen misschien weer uitzonderingen zijn.

6. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Dankjewel voor je reactie!
    Ik denk dat ik maar gewoon uit ga van zo'n 5 tot 7 dagen voor de innestelling.
    Ik ben inmiddels over mijn NOD heen 2 dagen. Ik heb al een test gedaan maar die was natuurlijk lekker negatief. Ik ben deze maand maar gewoon uit gegaan van een cyclus van 39 dagen. Ik weet het nu ook niet meer hoor ik heb echt die bloeding gehad en op mijn NOD dag last van ongikrampen maar er kwam niets en dag erna nog meer pijn in mijn borsten.
    Heb namelijk na het stoppen met de pil telkens last van mijn borsten. Niet dat het pijn doet ofzo maar je voelt ze bezig zijn. En nu vandaag en gisteren voel ik het dubbele. Wel pijnlijk.

Moest het even kwijt hihihi!
    Groetjes Sanne

Deel Deze Pagina