Ik heb een favorietje

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je een favoriet?

1. Ja, maar dat wisselt nog wel eens

2. Ja, duidelijk

3. Nee, zal ik nooit hebben ook

4. Nee, maar kan nog komen misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Knap dat je het zo openbaar maakt. Ik heb hier geen favoriet. Het zijn mijn twee schatjes waar ik alle twee even dol op ben. De oudste is nu 3 jaar en een echte wildebras. Als hij zo slecht luistert, vind ik zijn zusje op dat moment liever. Maar dat bedoel je denk ik niet.

2. knap

knap Niet meer actief

Nee geen favoriet.

Ben gek op mijn prins en ben net zo gek op mijn prinsesje mijn kids zitten in verschillende fase.s in hun leven dat is wel eens moeilijk.

Maar mijn puber ik kan zo trots naar hem kijken en dat zelfde heb ik bij mijn dochter.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar de jongste is een maand of twee: hoe kun je dat nu al vinden dan?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Niet perse, het verandert ook enorm. Heb nu een peuter in de puberteit en tja, dan bots je wat vaker. Had ik met mn dochter echt heel erg toen ze 2,5 was maar dat is nu over en hebben we het enorm gezellig samen. Overigens is mijn jongste nu 9 maanden en heb geen idee of hij meer op mij of mn man lijkt qua karakter.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Niet persé een favoriet, maar momenteel kan mijn oudste behoorlijk pittig zijn en dat is prima, hij heeft het ook moeilijk af en toe, is heel gevoelig, maar daardoor trek ik soms wel wat meer naar de jongste twee. Wat ik dus eigenlijk niet wil, omdat juist de oudste het zo nodig heeft. Ik probeer het dus eigenlijk niet zover te laten komen dat er 1 favoriet wordt. Niet dat het fout is hoor, maar bij mij voelt dat niet goed.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nee geen favoriet.

Ze zijn beide zo verschillend en allebei speciaal en bijzonder.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik breng liever de dag bijvoorbeeld door met de jongste, lekker knuffelen. Dan mevrouw de koningin, de bazige:p
    Zo bijvoorbeeld

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Heb een duidelijk favorietje (en ik zou ze ook alle3 tegelijk uit een brand redden voor alle duidelijkheid) maar die ene ligt nu qua karakter het dichst bij mij en daar heb ik de meeste voeling mee.
    Maar alledrie zijn ze me meer waard dan mijn leven.

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik ga toch maar vragen denk dit topic te laten sluiten, niet omdat ik jullie reacties vervelend vind maar denk dat ik minder liefhebbend overkom naar de oudste dan de werkelijkheid. Ik hou zo super veel van allebei maar vanwege mijn depressie en omdat de oudste door een moeilijke fase gast kan ik er veel moeilijker mee omgaan. Hierdoor heb ik voorkeur de hele dag met de baby te knuffelen, zij is zoooo makkie vergeleken.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Precies zo... Behalve dan van die dino :p

Ik vind het niet vreemd wanneer iemand een favoriet kind heeft. Je klikt nu eenmaal meer met het ene kind an het andere... Het zijn net mensen. Het zegt niets over houden van of goede zorg, voldoende aandacht etc.

@Marieke... Zo herkenbaar maar misschien het nog wat vroeg om te spreken van een favoriet kind. Je geniet nu gewoon meer van je baby en dat is heel logisch. En ik weet zeker dat je over een tijdje denkt....oh wat is de oudste toch een makkie vergeleken met de drammerige dreumes die je dan hebt ;)

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dit bedoel ik

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wow wat ish et snel gegaan zie je profiel foto:$ nog eventjes ! moooi buikje heb je!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gesloten op verzoek van TS.

Deel Deze Pagina