Hij is erg bewogen de foto. Lijkt wel of er een foto van het scherm/monitor gemaakt is ofzo..? Je knt er idd niet echt iets op zien..
het is wel moeilijk te zien maar volgens mij een meisje? op mijn echo ziet het er ongeveer net zo uit maar ik weet hetniet zeker hoor!
Ik kan het bij zowel sweetpee als cindy niet zien.. Ik kan niet eens echt zien hoe de baby ligt dus weet ik ook niet waar ik moet kijken voor het geslacht..
Ik kan er echt niks van maken helaas! Is erg bewogen plaatje. Bij mij op de echo was het heel duidelijk een sneetje te zien tussen de beentjes. Daarvoor zei de echoscopist dat hij al dacht aan een meisje is en omdat een jongen in de meeste gevallen heel duidelijk te zien is. Groetjes anna.
Het is inderdaad een foto die gemaakt is van het echo apparaat. Het ligt dus niet aan mij dat ik het niet kan zien maar dus aan de slechte kwaliteit. Ik kon niets vragen want mijn zus was er bij. Vandaar.... De dok zei, daar kun je het goed op zien. Nou niet dus.... Althans wij niet als leek. Ik heb gewoon geduld. Bedankt voor de moeite. Binnenkort zullen jullie het weten. Ik zal dan ook proberen om toelichting te geven over de echo. De dok moet me dat maar eens uitleggen dan. Ps: ik ga nu aan een kopje framboosbladthee...... Fijn weekend ladies!
Nou, sorry hoor, ik heb echt geen idee waar ik naar kijk! Hopelijk wordt het iets duidelijker voor jullie, want dit is mij echt een raadsel!
Volgens mij moet je de foto zo zien dat die 2 bollen aan de zijkanten zn billen zijn (foto is dus van onderaf gemaakt) dan zie ik volgens mij in het midden een balzak en een piemeltje. Foto kan je trouwens zien als je in het linkermenu op fotoalbum klikt en dan is het de echofoto met als titel: Wat is het?
: Nou ik kan er ook geen wijs uit worden helaas, ben wel errug benieuwd! mijn echo is ook niet super scherp, doordat het een foto van de echo is, sorry (Je moet het zo zien dat haar billen rechts zitten en haar beentjes uitgestoken naar links)
Ik denk een meisje. Volgens mij zie je het buikje en daaronder 2 beentjes. Bij het rechterbeentje (voor de kijkers links hihihi) zie je de navelstreng er langs lopen. En tussen de beentjes zie je niks. Dus dat moet een meisje zijn. Wij hebben een jongetje en er zat echt duidelijk iets tussen de beentjes. Liefs Maria