reiki.

Discussie in 'De lounge' gestart door daan23, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb jij reiki?
    welke graden, wat doe je ermee
    wat zijn jou mooiste ervaringen.

ik heb zelf mn 1e en 2e graad.
    mijn vriend krijgt morgen zn eerste inwijding in graad 1:D

mij heeft het een hoop moois gebracht wat bracht het jou?

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb reiki 1, maar ik doe er niets mee..

3. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke, mag ik vragen.. waarom je het ooit bent gaan halen?

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Omdat 't toentertijd bij m'n leven paste. Ik zeg niet dat ik er nooit meer wat mee zal doen in de toekomst, maar vooralsnog even niet. Ik heb 't toen gehaald samen met 'n ex van me, waardoor ik reiki altijd indirect met hem blijf associƫren helaas.

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke..dat maakt het inderdaad lastig ja
    hopelijk kun je er ooit weer wat moois mee in de toekomst!!
    het blijft het immers de rest van je leven

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb reiki 1 op het moment doe ik er niks mee omdat ik er gewoon geen fut voor heb voor dat ik zwanger raakte gaf ik mezelf iedere avond voor het slapen gaan een behandeling, hier door kwam ik makkelijker in slaap. ik had wel meer verwachtingen van reiki dan er uiteindelijk uitgekomen is maar dat verschilt natuurlijk per persoon en per verwachting ;) . na mijn zwangerschap wil ik het wel weer gaan oppakken en wil ik mezelf en mss andere weer gaan behandelen.

7. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben vooral bij reiki 2 meer gaan ervaren kan dat ook erg aanraden

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb je toevallig wat verhalen voor mij.
    Ik heb reiki 1, maar doe er op dit moment ook niet zo heel veel mee. Gebruik het soms voor mezelf.

Waarom ik er aan begonnen ben? Was een ingeving van me dat ik het op dat moment moest gaan doen. Had er al vaker over nagedacht en om zelf sterker te worden en meer energie te krijgen. Wat dus nog niet gelukt is jammer genoeg.
    Maar dat komt vast door de omstandigheden.

Maar wil graag verhalen horen wat er bij jou gebeurd is.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb 1 en 2, maar die er ook niks meer me. misschien dat ik binnenkort toch maar even uit ga zoeken hoe het ook weer werkte..

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik heb reiki 1 ,2 ,3 ben dus ook master maar ik doe er sinds me zwangerschap eingelijk niets meer mee .....erg jammer !

Door reiki werd ik een stuk spiritueler en kreeg ik dingen gewoon door zeg maar .

Zo heb ik bijv bij 2 vriendinnen van me voorspelt dat ze zwanger waren terwel ze zelf nog niet eens wisten dat het zo ver was ! ik voelde het gewoon :D

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik weet niet eens wat het is. :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ha ha, ik snap dat ik het op kan zoeken. :p

Maar bedankt voor de link. :D

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb reiki 1 en misschien dat ik ook nog verder ga. Mijn moeder en oma zijn beide master en ik heb het van mijn oma geleerd, mijn moeder is pas recent master geworden.

Zij hebben ook beide een eigen praktijk en je merkt dat steeds meer mensen het kennen en er open voor staan. Mij heeft het al echt geholpen. Nu ik zwanger ben houd ik savonds op bed even mijn handen op mijn onderbuik, geef ik het kindje vast energie :D alles gaat tot nu toe erg goed!

Verder als ik griep heb oid dan vraag ik meestal mijn oma om een behandeling. Als ik die gehad heb moet ik 1x erg overgeven, maar dan is ook alles eruit en ben ik bijna meteen weer beter, ik geloof er dus heel erg in :D

14. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    bijzonder om te lezen allemaal!!
    mijn vriend heeft vandaag reiki 1 ontvangen erg leuk om mee te maken hoe hij het ervaard.
    mij heeft het geholpen na een halfzijdige verlamming mn eigen kracht om te vechten nog sterker te krijgen.

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb ook Reiki 1 en ik behandel mezelf en anderen. Ik word in het 'healen' ondersteund door een vriendin die me dingen bij leert.

Ik behandel regelmatig anderen die vrij sterk op mijn energie reageren. 1 collega gaat zelfs loom praten als ik haar behandelen en komt meteen tot rust. Tis dan net of ze dronken is :D

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Toen ik een jaar of 10 was heb ik reiki 1 gehaald. Mn vader was er druk mee bezig en wou t ook hebben. Mn vader is nu master inmiddels en zelf doe ik er helemaal niets meer meer.

17. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    en toch zul je zien dat je meestal zonder dat je er erg in hebt je het nog welleens gebruikt want als je kindje valt vrijf je toch vaak over de zere plek en doordat je reiki ooit hebt behaald zal het ook gewoon weer stromen;)

krijgen jullie nog wel eens warme handen..ondanks dat je het niet echt meer gebruikt?

18. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    ik heb de 1e en 2e graad.
    gebruik het hoofdzakelijk voor mezelf, en als anderen graag een behandeling willen doe ik dat uiteraard ook.
    vind het zeer jammer dat ik geen ruimte heb om een eigen praktijkje te openen.
    gebruik de 2e graad in veel situaties, zo heb ik een overleden familielid geholpen bij het "oversteken".
    heb na mijn inwijdingen veel meer inzicht gekregen in het paranormale. hoef bijvoorbeeld niet meer over veel dingen te beslissen, het word me gewoon ingegeven.
    heb er veel van geleerd, en ben er ook heel blij mee. het hoort gewoon bij mijn leven.
    weet iemand trouwens iets over hoe en wanneer je kinderen kunt laten inwijden?

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb reiki 1, heb het ooit eens gedaan omdat ik niet lekker in me vel zat. Doe er verder niet veel mee, ik pas het voornamelijk op mezelf toe, wordt er lekker rustig van en val makkelijker in slaap.

en idd als ik me stoot of me kinderen zijn gevallen dan houd ik altijd mijn hand op de plek en krijg dan warme handen en is de pijn snel weg.

Deel Deze Pagina