Ik heb soms avonden dat,als ik in mijn bed lig,ik nadenk over best aparte dingen. Zo dus ook afgelopen nacht. Ik ben vorig jaar naar sixflags geweest en de achtbanen waren gaaf maar ook best heftig en herriner me ook dat ik aan het eind vd dag best een beetje wazig in mijn maag was. Mensen die er minder bestand tegen zijn zouden dus best kunnen overgeven in 1 van de attracties. Nou heb ik vernomen dat er iemand op het forum zit die in een attractiepark werkt... Maar ik vroeg me dus af of het nou echt vaak voorkomt dat iemand moet overgeven in of na een attractie? Elke dag,elke week,elke maand? Zoals jullie dus kunnen lezen denk ik wel eens over bizarre dingen na als ik probeer te gaan slapen. jullie wel eens overgeven in een attractie?
Zulke dingen bedenk k me ook (regelmatig)... Maar k heb nog nooit overgegeven in n attractie... En acht voor mezelf de kans ook klein dat k t ooit zal doen... Bijna overal ga k in... Geen snelheid, hoogte, over-de-kop-ding of wat dan ook is me te gek... Op 1 ding na... En daar zul je me dus ook echt nieh in vinden...
Er circuleert een foto op het internet, met iemand die tijdens de rit in de achtbaan moest overgeven. Heel duidelijk te zien op het fotomoment. Dat was minder plezierig voor degene naast hem en achter hem.
Neej t reuzenrad.... Dan ben k "te lang" boven en t gaat me nieh snel genoeg... Daar word k dizzy van... En nerveus... En ja, k ben n btje maf...
Dat soort foto's en ook filmpje heb ik wel eens gezien ja. Je zal er maar naast zitten,krijg je kots van een onbekende over je heen,denk dat ik spontaan mee ga spugen.
Hihi ik heb als bijbaantje vroeger gewerkt bij aph (avonturenpark Hellendoorn) bij team attracties. En het verschilt heel erg bij welke atrractie je staat. Maar bij de kotsattracties (centrifuge etc.) Denk ik 2/3 keer per week. Mensen die er niet tegen kunnen weten dit vaak zelf en gaan niet in die attractie.
' Voor mezelf denk k dat nieh alleen... Dat weet k zeker... Nou Wihe... k Ken ook mensen die vinden dat ze erin moeten gaan (of onder sociale druk zich om laten praten) en toch...
Denk idd dat een hoop mensen weten dat ze er niet tegen kunnen en er dus niet in gaan. Maar je hebt altijd wel een onervaren iemand die zich mee laat slepen naar zo'n park en in allerlei bizarre attracties gaat waar hij/zij dan blijkbaar niet tegen kan Daarbij kan je het ook overkomen natuurlijk.Dat je er normaal wel tegen kan,maar die dag net even niet. Lijkt mij ook dat die kotsende mensen zich behoorlijk beschaamd voelen. Zelf zou ik me echt kapot schamen.
Nou Draakje, kleinzoon van mn overbuurtjes laatst met kermis hier... Buuf, k wil in dat ding (zo'n schommelbank, ging ook over de kop)... En weet je wat k daarna ga doen? Dus k vraag: Nou wat dan? Kotsen roept ie dan.. Want k kan er nieh tegen, maar dat ding is zoooo vet... Ach ja, kinderlogica...
Haha ja dat klopt, veel mensen laten zich alsnog overhalen of iets dergelijks. Maar mijn ervaring was wel dat de meesten kotsen als ze er al uit zijn. En ik hoopte altijd dat dit niet op mijn terrein was (a). Ach schoonmaken mocht iig met een tuinslang, dat scheelde. Kon daar zo niet tegen..
Ik heb in een pretpark gewerkt en het komt idd vaak voor. Meeste bij attracties zoals de schommelboot en de zweefmolen. Nooit bij een zweefmolen gaan staan, want ik heb grote rondjes met kots gezien,haha Het meest word er gespuugd tijdens de schoolreisjes. Die kinderen krijgen zoveel chips,snoep en geld mee en hun boterhammetje eten ze niet op. Ook gaan ze dan achter elkaar door in de attracties.
Ik heb het een keer meegemaakt in zo'n centrifuge. Tegenover me begon tegen het einde van de rit iemand te kotsen, en die stak één voor één degenen naast haar aan. Het werd ene grote kotsparade. Ik was blij dat de rit voorbij was, en de beugels open gingen, want de kots-wave was nog maar 4 mensen van me vandaan..!
ik werk al 5 jaar in een attractiepark en bij ongeveer alle attracties hebben we standaard emmers staan en een kraantje het ligt er echt aan wat voor weer het is (bijvoorbeeld heel warm betekend meer kotsende mensen) en wat voor mensen er in het park lopen. (denk aan schoolreisje) zo hebben wij de nautilus daar word veel overgegeven de kwal en de zweefmolen! dat zijn echt de "kots attracties" door zowel kinderen als volwassen word er meerdere keren per dag overgegeven en in de nautilus heb je pech als iemand overgeeft... wand dan word je geraakt door de spuug van n ander en als je iemand ziet kotsen is een natuurlijke reactie..ook over je nek gaan