Het heerste afgelopen week op de creche..... En ja hoor, vannacht was het raak. Hoge koorts, vaak wakker. En net zag ik uitslag op zn voetjes en handjes. Hoe verliep deze ziekte bij jullie? Had je kindje er veel last van? Heb hem pcm gegeven, zijn er nog andere tips?
Bah wat vervelend. Onze dochter heeft het vorig jaar gehad, gelukkig niet zo in haar mondje. We hebben haar toen uit laten zieken. Duurde wel een tijdje voordat alle blaartjes weg waren. Sterkte.
Hier ook gehad en ze zag me eruit... Rond haar mond is het gaan infecteren (krentenbaard) en kreeg ze uiteindelijk zelfs een kuur. Op handjes en voetjes niet zo'n last maar wel in haar mondje.
Mijn dochter heeft het vorig jaar gehad, toen was ze 10 maanden. Bij haar viel het mee, alleen op handjes en voetjes een paar blaasjes. Even ziek geweest maar knapte snel op. IK DAARINTEGEN..... Heb het dus ook gekregen. Ik ben 3 weken in de ziektewet geweest. Had honderden blaren op handen, voeten, billen (en overal van onder zeg maar...). Ik had vreselijke jeuk en pijn en heb mijn moeder 1,5 week in huis gehad.
Bedankt voor de reacties. Ja het schijnt best een heftige ziekte te zijn als je het als volwassenen krijgt. Mijn zoon leek al aan de beterende hand vandaag, maar laat ik eerst de komende nacht nog maar even afwachten.
Ik heb het een aantal jaar geleden gehad, opgelopen op stage. Mijn God wat zag ik uit, mn voeten en handen waren een groot blaren festijn. Krabde me ook helemaal kapot. Uiteindelijk heb ik er anti biotica voor gekregen en een bepaalde hormoonzalf. Beterschap voor dr.
ZL heeft dit vorige jaar gehad...en heftig ook. Veel blaasjes rond zijn gezicht en ook in zn mond. Ik gaf ons mannetje ibuprofen (sinaasappel smaakje) van nurofen een half uurtje voordat hij ging slapen. Was ook echt het enige wat hielp. Dan sliep hij als een roosje..