Ik heb een hekel aan het feit dat; - Sommige mensen zo enorm arrogant zijn, bah bah - Mijn collega hielenlikt en dat hij er nog mee wegkomt ook (en dat niemand dat door heeft, dat snap ik gewoon niet) - Dat iemand zegt; 'je mag alles tegen me zeggen hoor' en je een beetje kritiek uit vervolgens in een hoekje gaat zitten huilen (zég het dan niet) - Het feit dat mijn vriendin zichzelf de meest geweldige moeder op aarde vind (heeft ze ook gezegd) - Onrechtvaardigheid - Dat er op sommige serieuze topics weinig tot niet wordt gereageerd op zwp en altijd weer verdringen worden door 'onzin'-topics die al een miljoen keer geweest zijn.
hmm misschien weer een groeispurtje ofzo... lastig is het wel. Er valt ook bar weinig aan te doen he...het enige wat ik wel aangenaam vond was zo'n zwangerschapsBH/top ipv een gewone bh. http://www.babyshoppen.nl/catalog/images/327650.jpg Zoals deze dus... very charming.
@Chantal: ik heb het topic nog even doorgelezen en zag dat ik nog wat reactie's had gemist op het einde. En eerlijk gezegt: ja daar ging het wel wat te ver in mijn ogen. En ja, dan snap ik het slotje net iets meer. Wbt je zere borsten een echt strake bh aantrekken helpt soms wel.
Ik heb er ook een hekel aan:x Vooral over het topic van 555 Pakistan. Snap niet wat er mis is met een pittige discussie. verder heb ik een hekel aan het ontpillen en de migraine die ik er zeker van zal krijgen. Ik heb ook een hekel aan het feit dat manlief weer moet werken,ik heb een hekel aan muggen,steekvliegen en ander walgelijk parasiterend ongedierte. En ik heb vooral een grote hekel aan mensen die hun kat niet steriliseren en waardoor wij in het asiel enorm veel kittens hebben. zo,dat lucht op
ik heb ook een hekel aan al het bovenstaande! behalve dan over die rotzooi in de tuin,mijn man doet de tuin. zo precies dat ik daar dus weer een hekel aan heb!
maar dat ging gewoon over dat we sommige dingen niet begrepen maar goed hij is dicht so end of the story Zo'n strake BH gaat dat juist niet nog meer zeer doen ? @Thelady, ze zien er niet echt florieus uit maar als ze lekker zitten boeiend thanx voor de tips zal eens gaan kijken
.........mensen die niet van andersmans spullen kunnen afblijven. Kom er net achter dat een of andere eikel of eikeles zijn/haar naam in het windscherm van het fietsstoeltje heeft gekrast :x
Gewoon asociaal (en erg dom, want wie krast nou zijn naam erin? Jammer dat er geen achternaam bijstaat )
Ja, had ook nog gekeken of er toevallig nog een telefoonnummer bij stond, maar dat zelf niet. Ik vind het ook asociaal. Blij met je poten van andersmans spullen af. Wat heb je er in vredesnaam aan..
-Dat het de hele dag regent, maar dat het tussen 5 en 6 (wanneer de zon recht in m'n gezicht schijnt door het raam waar ik geen luxaflex oid voor heb hangen) prachtig mooi weer is ZOOOO herkenbaar!
Ik heb een hekel aan mensen die altijd en eeuwig maar zeiken over het weer. We hebben nou eenmaal 4 seizoenen.
ik heb een hekel aan de lucht van kattenvoer uit blik! waarom kunnen ze daar niet een lekker geurtje aan maken...
1 maand lente intotaal over de drie maanden en 2 weken zomer over de drie maanden. 7,5 maanden herfst inplaats van drie maanden. En de winter klopt vaak wel ongeveer.. Wat een geweldige seizoenen