ik ben het met je eens. maar dat wist je al. ik weet niet precies waar je het nu over hebt maar dat komt omdat ik me vaak maar niet meer al te diep in discussies verdiep. want dan mag je toch niks zeggen wat niet strookt laat staan afwijkt.
het tel nummer zeker niet. anders had je een nieuwe kunnen bestellen. wat een sukkel zeg, hoe triest.
* hypocriete mensen *mensen die het geloof/religie alleen gebruiken als het in hun eigen voordeel is, of continue zo aanpassen zodat het in hun straatje past. Of van cultuur religie maken omdat het ze goed uitkomt. * alle onzinnige ouderwetse adviezen over mijn zwangerschap van schoonfamilie. * jaloerse mensen * egoistische mensen zooo dat moest er ff uit.
Onder het mom van we mogen niet meer vloeken.. De hele dag is het van dat onappetijtelijk weer, en helaas gaat nu de zon schijnen... Helaas voor ons.. Blijft het voorlopig van dit morsig weer Zo netjes genoeg??
Idd een hele nare zon! Die het heel leuk vind om heel vervelend in mijn gezicht te schijnen zodat ik scheel zie van de pijn in mijn hoofd.
Al dat gemeentegeld dat wordt weggegooid via schuldhulpverlening. En iedereeen er maar voor dokken. ken 2 voorbeelden die 40 duizend euro verbrassen en dan de schuldhulpverlening het op laten lossen. Oh ja en dan ook nog klagen dat het 3 jaar bijstandsniveau is (ja dan ga ik niet werken hoor als ik er niets aan over hou... lees jullie mogen naast de restschuld ook mijn bijstand plus opleiding betalen). Nou ik hoorde diegene ook niet klagen toen haar nieuwe keuken en nieuwe auto afgeleverd werden en ze 6 weken op vakantie gingen van de lening. sorry, ik wil zeker niet iedereen over een kam scheren. sommigen hebben het met een eigen zaak opgelopen en dat vind ik een ander verhaal. Zij hebben gewerkt, maar verloren. Of sommigen is het overkomen en leren ervan. Maar ik zie teveel mensen met een gat in de hand die hier gebruik van maken.
ben ik het voor 95% vabn de gevallen mee eens. Ze moeten meer gaan vissen naar de situatie die de schuldhulpverlening wel ECHT nodig hebben!!! daarvan kunnen ze 95% van de gevallen er al uit kicken!!!!!
die kutzon is altijd zo. Hele dag goor rotweer met regen en weet ik veel wat, kan je geen reet doen omdat je dan doorweekt bent na 1 minuut buiten. En nu je kinderen op hun bed liggen wordt hetw arm en schijnt zezon precies op je pc beeldscherm. ALTIJD he, ALTIJD.
Trouwens tegenwoordig zie je niet veel leen reclames meer. Is dat verboden? Om ontoppic de blijven aan die reclames had ik namelijk een hekel.
nou er zijn natuurlijk een aantal failliet gegaan. en ze zijn nu verplicht om heel duidelijk in beeld te zetten "GELD LENEN KOST GELD"
ja voor diegenen die denken dat je 40 duizend euro krijgt door een antwoordstrookje op te sturen.... tuurlijk! slim hoor, dat anderen daar niet aan denken, echt briljant. snel opsturen!
vervolgens betaalt de gemeente de schuld voor je af dus zo dom is het eigenlijk niet!!! 20.000 of 40.000 netto contant in het handje.... daar moeten heel veel mensen zeker 2 jaar fulltime voor werken (en dan te hoog inkomen voor zorgtoelslag , huurtoeslag en dergelijke). wie is er nou dom, volgens mij de betalers!
Dat ik een hekel had aan zeurende mensen heb ik er expres ingezet. Het viel je dus op, hahahahaha Tenslotte is dit toch een zeur topic...hahahaha
ik heb een hekel aan mensen die dr vingers aflikken na het eten:x ohhh!kan ze wel schieten!! en mensen die smakken bah bah!