Krijgen jullie een eindejaarsuitkering of 13e maand (wat is t verschil eigenlijk?)? En al bedacht waar die aan besteed gaat worden? Die van mij in geachten al uitgegeven. De helft dan, andere helft gaat naar de spaar.
Hier krijgt man het. Er gaat een groot gedeelte naar de spaarrekening en een klein gedeelte naar onze nieuwe bank! Waarvan ik hoop dat die nu eindelijk eens heel snel komt
13e maand zegt het al... je krijgt een 13e betaling ter hoogte van het maandsalaris. Een eindejaarsuitkering is meestal een bepaald vast bedrag of percentage van je inkomen. dus bijv 1 of 2% of vast 500 euro (ik noem maar een bedrag hoor, is niet wettelijk vast gelegd oid ) enne.... niet vergissen met een periodesalaris want dan krijg je al standaard 13 betalingen per jaar. Omdat je dan niet per volle kalendermaand wordt uitbetaald maar per 4 weken! Wij hebben geen eindejaarsuikering, maar een winstdelingsregeling, krijgen deze altijd in april uitbetaald. Dus mag nog ff wachten met uitgeven.
Man krijgt winstuitkering en helaas is dat niet veel. Kan er n week boodschappen van doen als ik geluk heb Volgend jaar beter hopelijk
Hier allebei een eindejaarsuitkering van 8 procent. Bijna een dertiende maand. Vriend heeft hem al ik krijg hem in december. Geld gaat naar onze spaarrekening en dan naar een nieuw bed en tuinwerk.
Ja mijn vriend heeft een 13e maand. Dit jaar voor het laatst want gij gaat bij een ander bedrijf werken. Wij gaan de woz in 1x betalen en wat overblijft daar komt nieuwe werkkleding van voor mijn vriend.
Wij krijgen het niet.. Man loopt via detacheringscontract 😁 Als hij aangenomen wordt krijgt hij ook een 13e maand
Man krijgt een 13e maand ik krijg altijd halverwege het jaar een bonus. Dit gaat op de spaarrekening!