Hier ook een schat van een vriend! Heb niks te klagen alleen dat hij zijn koppige momenten heeft en hij niks van mij wilt aannemen,maar aan het eind van de rit ik toch gelijk had.
oh ondanks dat mijn man niet meehelpt is hij ook ontzettend lief hoor haha. Uiteindelijk zit ik hier zo wel lekker met mn kindjes te eten en zou ik niet in zijn plaats nog tot een uur of 22.00 aan het ploeteren zijn
jeeej eindelijk een positief mannen topic op zzp! gelukkig kan ik me ook aansluiten dat ik erg tevreden ben met mijn man
Hier ook een heel lieve man en daarnaast ook nog een geweldige papa, niks is hem te gek wat de kids betreft en hij draagt zeker zijn steentje bij in het huishouden en laat mij ook heerlijk vaak uitslapen.
Mijn man is ook super super lief. Gaat om 5.15 de deur uit komt rond 17/18 uur thuis. Als ik me niet goed voel (om wat voor reden dan ook) helpt die me altijd met me huishouden al moet ik het even vragen anders ziet hij het niet. In de tijd dat ik nog hele dagen werkte en hij eerder thuis was als mij stond altijd het eten te pruttelen en deed hij even stofzuigen. Tegenwoordig , al meer dan paar jaar door ziekte werk ik de ochtenden en doe ik zelf het hele huishouden. maar zodra ik op zondag de grote schoonmaak doe helpt die altijd. Gaat altijd mee boodschappen doen heerlijk!! Ja hij maakt ook een rotzooi van zijn kledingkast , doet de dop niet op de tube tandpasta. Maar omdat die altijd zo lief is en als ik hem wat vraag doet hij alles voor me dus neem ik het voor lief. Daar in tegen is die iets minder attent. In begin niet knuffelig en vergat verjaardag en dergelijke. Nu vergeet die geen verjaardag meer en knuffelt en kust me altijd. Zeggen elke dag ik hou van je ,meerdere keren dus daar echt in veranderd. Maar een keertje een bosje bloemen uit zichzelf vergeet die ook Ach blijft toch een man hè !!
Na 10 jaar nog steeds tot achter me oren verliefd ik lijkt net wel een puber. we hebben het nodige mee gemaakt en het heeft ons alleen maar sterker gemaakt! Ik zou met niemand oud willen worden behalve met hem. Hij verrast me regelmatig met van alles. koffie op bed, een brief in mijn tas... etc juist de kleine dingen die het doen.
Na bijna 25 jaar nog steeds stapelgek op mijn vent! Koppig, ruimt zijn vieze sokken niet op, heeft een ochtendhumeur, dat wel, maar is de allerbeste en allerliefste en allerzorgzaamste man die een vrouw zich kan wensen!
Ja, dan ga ik mijn man toch echt verdedigen, want hier worden iedere zaterdag bloemen meegebracht. Inmiddels kiest mijn zoon ze uit; jong geleerd = oud gedaan.
Hier ook een schat van een man..Natuurlijk gaat niet alles altijd perfect maar..ik vind mezelf erg gezegend met mijn man. Kan heel goed luisteren als ik hem nodig heb en is zo nu en dan erg attent. En hij is gek op onze dochtertje ( zij is gek op haar papa )wat erg mooi is om te zien. Elke dag weer, vooral als papa thuis komt.