Mensen, ik moet nu toch echt even wat kwijt. Ik wou net de hond uitlaten en toen ik in de gang kwam ROOK IK DE LENTE!! Ik weet het, ben niet helemaal goed bij mijn hoofd, maar het is toch echt zo. Het zonnetje schijnt hier vollop, de sneeuw is langzaam aan het smelten en het ruikt hier echt naar... Ja? Zon en opgedroogde tegels enzo. Ik noem dat altijd de geur van de lente! Hahaha! Heb er zoooo'n zin in! Nog even en dan kan de deur weer lekker open! Lekker in je t-shirt naar buiten... Heb absoluut geen hekel aan de winter (aan geen enkel seizoen trouwens), maar ik vind het altijd weer heerlijk als ik voel dat de lente er heeeeel langzaam weer aankomt Dat moest ik gewoon even kwijt. Let maar niet op mij hahahaha
Blaas eens wat van die lucht deze kant op Ik werd van de week wel blij toen ik in het bos liep en al groene puntjes aan bepaalde boompjes zag komen toen dacht ik ook '' jeeeeeeeeee nog maar heel even en we kunnen we lekker de verse geur van het gras ruiken en genieten van de opwarmende zon '' I love it
had het vd week toen ik op het balkon stond en de zonnestralen in mijn gezicht, heerlijk. nu als ik op mijn balkon ga staan, ligt er sneeuw en hangen er bevroren handdoeken aan de lijn :x
Hier is het vanmiddag pas opgehouden met sneeuwen, dus van de geur van de lente kan ik voorlopig niet meespreken Maar heb er nu ook wel zin in om in m'n t-shirt buiten te lopen.
Ow, ik snap wat je bedoeld!!! Bij mij is dat ook vaak een gevoel dat je in je lijf hebt en dan zeg ik altijd: ik heb de zomer in mijn bol Had ik laatst al een keer, helaas lag er toen nog steeds sneeuw Maar het mag van mij nu ook wel lente worden hoor!!!
Weet niet waar jij woont maar weet wel dat ik daar NIET woon: hier is het net pas gestopt met sneeuwen, er ligt alweer een dik pak en het is -3, zwaarbewolkt en het waait dus voelt als -10. Ik ruik de lente echt niet maar ben blij dat jij hem al voelt aankomen
hmmm ik ruik hier alleen de poepluier van plurk en de lucht van eten wat de buurvrouw aan het koken is( lijkt wel dooie rat bah!)
ik ruik niets... m'n neus is bevroren onderhand.. brrr en als ik de voorspellingen moet geloven, dan krijgen we van dat zeiknatte rot weer als de temperatuur weer ietsje omhoog gaat...
HAaaahahahahaha! Plurkie!! * Neemt nog even een teug lucht * Edit: Niet zo snel reageren! Kan jullie niet bijhouden... Ja, de winter is voorlopig nog niet voorbij als we de weerberichten moeten geloven, maar toch... Ik ruik toch echt lente in de lucht
Hahaha dooie rat! Wie weet! Leuk topic trouwens. Hier ruik ik nog geen lente, maar ik voel het wel een beetje als je het zo mooi beschrijft.
ik had een week of wat geleden ook idd. toen was het niet zo berekoud en scheen de zon ook. tis dat mn fiets nog onder een dikke laag stof zit in de schuur ( konijn zit in de schuur ook nu dus allemaal stof van zaagsel en hooi) maar anders had ik ons nieuwe fietsstoeltje eens mooi uitgeprobeerd!
Ja, die wind is inderdaad nog ERG koud! Snijd gewoon in je gezicht! Maar wij wonen in een appartement (duur woord voor flat ) en als je bij ons de deur uitkomt heb je een plat (zwart) dak. En ook nog eens uit de wind. Dus ja, dan wordt het al snel warm, en dat is zoooo lekker na die koude dagen!!
Ik ZIE liever de lente dan dat ik hem ruik! Ik word hartstikke flauw van al die sneeuw en die kou steeds. Hier ligt sinds gisteren ook weer een pak sneeuw.... Maar het moet gezegd worden: het is hier sinds vanochtend al prachtig weer: strakblauwe lucht en veel zonneschijn!