Ik heb een man....

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    .... en die wil heel graag naar de huishoudbeurs :D.

Hahaha mijn fam vind het wel (de vrouwen dan) leuk dat ik een man heb die daar graag een keer heen wil, en wou dat hun mannen dat ook deden. Hij vind dat rondsnuffelen geweldig, mensen kijken, dingetjes (vooral zinloze) kopen, keding kijken enz, meer dan mij :).

Dus dit jaar gaan we naar de houdhoudbeurs.

Zinloze info, maar zijn er meer van dit soort mannen, of ben ik alleen???

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    haha! ik krijg mijn man voor nog geen miljoen erheen! Gezellig toch met je man!

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    mijn man vindt het heeeeeerlijk om samen met mij op zaterdag door de stad te wandelen en te gaan windowshoppen/snuffelen in spulletjes winkel (blokker/hema/faillissementsverkoopzooi)

Standaard rondje besloeg dan ook eerst de markt, dan de intertoys, V&D voor koffie, blokker, faillisementsverkoop, de slechte, dan wat kadowinkels, stripzaak, Xenos en dan de Hema en dan hadden we weer 3 uur door de stad gewandeld :D

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geweldig:D

Mijn man vind het ook verschrikkelijk. (ik ook trouwens) was daar geweest toen ik zwanger was van Emma en we gingen naar de 9 maandenbeurs. Ook even kijken op de huishoudbeurs. Wat een drukte, werd gek daar haha!

5. Als ik mijn vriend voorstel om mee te gaan gaat ie zich echt verstoppen in een bunker!
    Dus dit jaar lekker met mn mams weer:D

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

als ik heel erg doorzeik denk ik wel dat ie mee zou gaan maar dan meer om mij een plezier te doen ;)

maar ga lekker met een vriendin en hij gaat dan weer dat weekend naar de motorbeurs met de man van mijn vriendin.

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn man vindt het ook leuk om mee te gaan naar de huishoudbeurs of om af en toe mee te gaan winkelen in een andere stad. Echt shoppen voor kleding vindt hij niet zoveel aan, maar andere leuke winkeltjes en de markt vindt hij wel leuk en dan gezellig wat drinken en wat eten op zijn tijd.

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

mijn vriend gaat ook mee:D beter nog we gaan samen

en mannen die niet mee willen. stel je niet zo aan en ga mee;)

9. mroos

mroos Niet meer actief

Haha nou ieder zijn ding maar ik ga toch sowieso veel liever met vriendinnen dan met mijn man, ook al zou hij mee willen:D.

10. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, mijn man doet dat ook graag. En hij is echt een stoere, gespierde gevangenbewaarder :) en hij vindt het leuker dan ik! :D;)

11. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    zolang man het echt leuk vind; hartstikke leuk toch!

Ik vind mannen die op beurzen rondlopen en overduidelijk mee " moeten" van hun vrouw altijd heel irritant.
    Die staan dan met tassen vol zooi in een hoekje te wachten op vrouw en ze staan gewoon standaard in de weg omdat ze meegaan met de massa.
    En ze kijken er ook nog zielig bij :)

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Al zou hij naar huishoudbeurs willen, mij krijgt ie echt niet mee!! Ik vind het vreselijk om daar al voetje voor voetje achter mensen aan te moeten lopen om iets te kunnen zien van wat er in een kraampje ligt tegen veel te hoge prijzen :) maar zoals ik nu lees ben ik een van de weinige:) ik zeg veel plezier op die beurs met jullie mannen :D

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Is toch juist hartstikke leuk dat je man mee gaat!! Lekker trots op zijn!! Mijn man geeft meer uit aan kleding als ik en staat ook langer voor de spiegel...dusss...zo heeft iedereen wat :D
    Ik heb alleen meer schoenen hahahaha

Veel pliezer!!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als ik tegen mijn man zeg we gaan winkelen dan kijkt hij al alsof hij water ziet branden dus laat staan de huishoudbeurs!

Maar gezellig dat hij zelf mee wil!

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, leuk!!

als ik mijn man vraag om mee naar de huishoudbeurs te gaan, dan valt hij flauw denk ik. Of hij laat mij opnemen omdat ik niet meer bij mn volle verstand ben!!

veel plezier!!:)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit dus!
    Nee, niks voor mij.. Mijn man zou het leuker vinden als ik, dat dan weer wel. :D

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

De huishoudbeurs zal mijn man niet gauw doen, (geen winkelaar, ik koop vaak zijn kleding. Handig trouwens wel :)).
    Maar heb ooit dus bijvoorbeeld wel met hem in de bios "Mona Lisa Smile" zitten kijken, in een zaal vol met vrouwen en 1 andere man... :D

18. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    whahaha, dat had ik toen hij zei van: zeg lieverd, is het niet een idee om naar de beurs te gaan, zou dat graag eens willen zien/meemaken/rondsnuffelen
    Mijn ogen rolde zowat mijn kassen uit en ik viel zowat van de bank af toen hij dat zinnetje zei :D. hij moest het echt ff herhalen.

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahaha geweldig.

Die van mij heeft dat 1 malig gezegt vorig jaar. Dus ikw as al helemaal blij. Nou na 1 bezoek wil hij nooooit meer.
    Hij vond het veel te druk, onzinnig etc.

20. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik lees dat er iig vrouwen genoeg zijn die geweest zijn. Ff een vraagje: Is het werkelijk waar zo druk??? Of is dat alleen in de avond en weekend?
    Wij gaan donderdag de 23ste?, is het dan ook zo druk of is het doordeweeks iets minder druk?

Deel Deze Pagina