Dit topic pas goed in de Lounge, en we hebben besloten dit topic open te houden, ondanks het feit dat TS zelf niet meer actief is. Er praten hier veel dames leuk en gezellig met elkaar, dus vandaar het besluit dit topic open te houden. Groetjes sjanniee
Gisternacht dochter hele nacht wakker met buikpijn, afgelopen nacht hele nacht wakker met koortsige zoon. Heel zielig voor ze maar wat was ik blij dat mijn man vandaag vrij was en ik even de hort op kon Uiteraard willen ze 's nachts alleen bij mama liggen dus papa slaapt lekker door. Hij is dan wel zo lief dat hij er 's ochtends met ze uit gaat zodat ik nog wat slaap kan pakken. Poeh, pittig hoor met zieke kindjes. Morgen weer een dag met de beide kinderen, zoontje zal nog wel niet topfit zijn dus dat wordt weer een lekker hangdagje Ik weet nu al dat ik eind van de dag geen 'mama' meer kan horen..
Oke, dus topics over kinderen wordt de ene keer gelijk verplaatst en de andere keer is het wel weer toegestaan... duidelijk
In de lounge staat toch alles wat niet met kinderen en baby's te maken heeft? Dat is dit dan toch niet?
Bij mij staat dat er inderdaad ook boven... Prima zo'n topic, maar als het ene verplaatst wordt, waarom de andere dan niet?
Oh, is dat het nieuwe beleid, dat topics open blijven als er leuk en gezellig gepraat wordt? Dan ga ik even een paar heropening-verzoeken indienen
Dames de reden dat het in de lounge blijft was voor ons omdat het niet geopend was in een specifieke leeftijdscategorie. Wat betreft het gezellige kletsen niemand maakte hier verwijten naar elkaar maar vonden enkel herkenning in het stuk van ts. Normaal worden topics waarvan de ts niet meer actief is gesloten. Maar omdat het verder prima verliep en het verder niet meer over ts ging lieten we hem open.
Maar er staat toch duidelijk dat alles wat niet met kinderen te maken heeft in de Lounge hoort? Dat heeft dan helemaal niets te maken met over welke leeftijd het gaat. Een kind is een kind toch?