Nou, inderdaad! Er werd zelfs niet geklaagd, iedereen was het eens met elkaar, er werd gelachen, iedereen vond het leuk.. Behalve die 2 die het topic gemeld hebben dan, waardoor het meteen dicht moest..
Vind dat vooral sinds de nieuwe mod's er zijn! Vond Blis, Babbii enzo wel op een lijn zitten met elkaar zeg maar....
Sorry ik vind het echt krom! De topics die hier horen worden om een poep en een scheet gesloten. Regels moeten na geleefd worden door ons leden en jullie modjes Lappen ze aan je laars! En ik zal nu waarschijnlijk wel een waarschuwing of ban gaan krijgen.. Maar kom op dit slaat toch echt werkelijk waar helemaal nergens op?! Een lijn trekken zeiden jullie altijd.. Maar de laatste tijd is er weinig een lijn trekken aan.. Ook behoorlijk onduidelijk voor de leden!
gaat iedereen nou zitten klagen omdat dit topic openblijft? maak dan even je eigen klaagtopic aan aub. zwaar irritant!
Volgens heeft er nog niemand geklaagd omdat het topic openblijft.. Oh en, topics openen over andere topics en/of gebruikers mag niet, volgens mij..
Er mag toch gewoon commentaar worden geleverd? Ik vind het eigenlijk wel logisch. Je komt hier op de site omdat je zwanger wil worden, dit lukt niet, dan kom je in de lounge gezellig over iets anders kletsen en zie je moeders klagen die wél kinderen hebben. Terwijl het jou niet lukt en je graaaaaaag zo'n lastige kinderen zou hebben... Ik vind het wel begrijpelijk de kritiek.
Tja blijkbaar vond niet iedereen het gezellig. En ja, ik heb het gemeld omdat ik mensen afzeiken een beetje asociaal vind. Vooral mensen die zichzelf niet kunnen verdedigen. Dat heb je met sijkerts he .