ik heb een naar gevoel

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ik heb laatst al een topic geopend over een fietsje dat bovenop mn auto is gezet snachts.... nu is er weer iets aan de hand maar heb geen idee wat het kan zijn.... mn auto rijd ineens heel zwaar? bij bochten lijkt het alsof mn auto veel naar 1 kant gaat? ook lijkt er veel speling in het stuur te zitten, de ene keer stuurt hij gewoon door en de andere keer ineens veel te soepel? ik heb totaal geen verstand van auto's maar dit is een auto van nog geen jaar oud.... mijn man komt zo even thuis om ernaar te kijken.... ik krijg er gewoon een naar gevoel van en ben bang dat ermee geklooid is aangezien er steeds gekke dingen gebeuren met mn auto hier in de straat....

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

brr zou er niet aan moeten denken!
    ik zou hem ff goed na laten kijken!!! eerder zou ik er ook niet gerust mee rijden!

suc6

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou meid, krijg gewoon een naar gevoel van alleen het lezen al en je vorge stuk heb ik ook gelezen! Kan me je gevoel echt heel erg goed indenken! Fijn dat je man zo komt kijken en er niet mee rijden als je het niet vertrouwd! Te gek voor woorden eigenlijk dit..

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He jakkes... Hopelijk is het gewoon een probleem van de auto zelf en heeft niemand eraan gezeten. Lijkt me trouwens wel lastig, hoe zouden ze dit gedaan moeten hebben? Ben benieuwd wat je man zegt!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh bah zeg... hou je ons op de hoogte? succes hoor. heb je geen lekke band?

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gatsie!:$:$ Fijn dat je man even gaat kijken.:)

Ben benieuwd of hij iets vindt!

7. tulip

tulip Niet meer actief

getver, ik krijg er al een onheilspellend gevoel van als ik het lees. Je man is monteur toch??? Goed dat je er meteen naar laat kijken. Laat ons het nog maar even weten...

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    bah houd het maar goed in de gaten

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    He jakkes ik zou ook een raar gevoel krijgen als ik dat zo zou mee maken (na het lezen van je andere topic over dat fietsje op het dak).

Heb je je banden gecheckt?
    Moet er niet aan denken wat voor een zieke mensen het wel niet zijn als ze zulke dingen uithalen!!!!
    Hopelijk heeft je man snel gevonden wat het is en is het iets wat makkelijk op te lossen is en geen duur geintje word...

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou toch echt zoals voorgesteld is in het andere topic een camera erop gaan richten,ik zou zelf niet meer lekker in de auto kunnen stappen...wie wet wat het volgende is...

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja mijn man is monteur dat klopt.... de camera hebben we al wel in huis maar nog niet opgehangen.... gaat vandaag wel gebeuren....
    Ik weet het niet maar vaak heb je met dit soort dingen een bepaald gevoel, Intuitie word het ook wel genoemd... en dat zit vaak wel goed... ik ken mijn auto door en door en hij rijd echt heel vreemd... de banden heb ik meteen gechecked, was onderweg naar de peuterzaal mijn dochters ophalen en toen merkte ik dat dus... heb ook mijn man gebeld voordat ik weer terug reed met mn meiden naar huis... die vond het ook erg vreemd want gisteren is er nog mee gereden ook door hem en toen was er echt niets mee aan de hand...

ik denk dat ermee geklooid is maar hoe dat weet ik niet. als mijn man ernaar gekeken heeft en er is wat mis dan breng ik hem naar m,n dealer ivm garantie mag er niet door derden aan gewerkt worden....

bah wat naar dit.... denkend dat een persoon dit zou doen terwijl ze weten dat ik mijn dochters in de auto heb zitten...

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Heb je een kia soms?
    Ik zit namelijk met de zelfde regeling ivm de garantie :p

Dat klopt vaak wel ja dat je gevoel of voorgevoel het goede is en je misschien onbewust wel iets oppikt.

13. als ik dit lees ben ik zoooo blij met mijn oprit.

maar goed daar heb jij niks aan ;)

ik zou echt een camera ophangen, mijn schoonzus heeft dit ook gedaan, wel op je stoepje richten en dan zorgen dat je auto ook in beeld is, anders kun je een boete krijgen...want de auto staat op de openbare weg, en daar mag je niet filmen.

De mensen/auto waar het over ging, hebben ook gelijk de politie gebeld en de camera gemeld. Maar schoonzus had de camera op dr stoep gericht en de camera mocht blijven hangen,

Ben benieuwd of je man ook iets vind aan je auto

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Goed van je dat je die camera op gaat hangen vandaag.
    Het zou echt absurd zijn als mensen met je auto gaan klooien.
    Ik zou er ook niet meer in durven rijden, helemaal niet met je dochters. Ik hoop voor je dat je gevoel je dit keer bedriegt!!
    Vind het sowieso natuurlijk al te gek voor woorden als je een camera op moet hangen omdat er van die vreemde dingen gebeuren:$:$.
    Ik hoop dat je man de oorzaak kan vinden!

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee een peugeot :p
    je hebt geen recht meer op garantie als je je auto ergens anders laat maken.... dus dat zou zonde zijn dan.... :p

en ja wat het voorgevoel betreft, ik hoop dat ik ongelijk heb want anders kan het nog wel erger worden ben ik bang.... ik heb ook geen mogelijkheid om mn auto gestald te zetten... dus dat is wel klote....

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben ook wel een oprit naast het huis hoor, maar daar is het ook al eens gebeurd met een ruitenwisser die ze omgeknakt hadden.... dus daar hebben we weinig aan..... ja we kunnen er een hek plaatsen die open gezet moet worden als je eruit wilt... maar dat gaat wel heel ver vind ik....

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ALS er aan geklooit is zou ik als je naar de garage gaat een tussenstop maken bij de politie!
    Je wil niet weten wat voor ellende er van dit soort geintjes kunnen komen zeg!
    Btw...mn man zei meteen dan zijn er leidingen door gesneden dat kan haast niet anders...dus...nouja ergens hoop ik van niet want t is een eng idee dat iemand op zo'n rot manier dingen uithaalt. Maar ben er bang voor... :x

18. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    jeetje wat eng zeg!

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ik hoop ook dat de oorzaak gevonden word..... en dat mn gevoel helemaal onterrecht is!

20. tulip

tulip Niet meer actief

wat wilma zegt idd. En misschien gaat het ver een hek, dat gevoel kan ik mij wel voorstellen, maar als er echt mee geklooid is, dan stap je toch niet meer relaxt in de auto.

Deel Deze Pagina