ik heb een naar gevoel

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ik heb laatst al een topic geopend over een fietsje dat bovenop mn auto is gezet snachts.... nu is er weer iets aan de hand maar heb geen idee wat het kan zijn.... mn auto rijd ineens heel zwaar? bij bochten lijkt het alsof mn auto veel naar 1 kant gaat? ook lijkt er veel speling in het stuur te zitten, de ene keer stuurt hij gewoon door en de andere keer ineens veel te soepel? ik heb totaal geen verstand van auto's maar dit is een auto van nog geen jaar oud.... mijn man komt zo even thuis om ernaar te kijken.... ik krijg er gewoon een naar gevoel van en ben bang dat ermee geklooid is aangezien er steeds gekke dingen gebeuren met mn auto hier in de straat....

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

brr zou er niet aan moeten denken!
    ik zou hem ff goed na laten kijken!!! eerder zou ik er ook niet gerust mee rijden!

suc6

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou meid, krijg gewoon een naar gevoel van alleen het lezen al en je vorge stuk heb ik ook gelezen! Kan me je gevoel echt heel erg goed indenken! Fijn dat je man zo komt kijken en er niet mee rijden als je het niet vertrouwd! Te gek voor woorden eigenlijk dit..

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He jakkes... Hopelijk is het gewoon een probleem van de auto zelf en heeft niemand eraan gezeten. Lijkt me trouwens wel lastig, hoe zouden ze dit gedaan moeten hebben? Ben benieuwd wat je man zegt!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh bah zeg... hou je ons op de hoogte? succes hoor. heb je geen lekke band?

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gatsie!:$:$ Fijn dat je man even gaat kijken.:)

Ben benieuwd of hij iets vindt!

7. tulip

tulip Niet meer actief