ik heb een naar gevoel

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    leidingen door gesneden? en dan gaat een auto zo vreemd rijden? is je man ook monteur dan ofzo? als we zeker weten dat eraan geklooid is gaan we zeker meteen naar de politie maar die kunnen weinig doen zonder bewijzen en blijf je zitten met dat enge gedoe... ik durf er ook niet meer in te rijden... en misschien is dat wel de bedoeling van die gene? ik heb echt geen idee waarom.... heb met niemand problemen, en ben zelf ook niet iemand die problemen zoekt....

2. ik zou sowiezo melding maken bij de wijkagent of de politie.
    Gewoon uitleggen wat je gevoel is, en dat er vreemde dingen gebeuren sinds hun er zijn komen wonen.

mocht er dan echt iets aan de hand zijn, dan hebben ze in ieder geval jullie melding

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ja maar gaat zo'n wijkagent dan niet meteen naar die mensen toe? want stel nou dat hun dat niet zijn dan? we kunnen niet zomaar zonder bewijs mensen gaan beschuldigen op basis van een gevoel....

4. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah meid! Hopelijk is er niets aan de hand met je auto,maar laat het idd maar goed nakijken en dan meteen naar de politie! Wat zou dat belachelijk zijn als er met je auto geklooid is! En een camera plaatsen is geen gek idee,ookal mag je er misschien niets mee doen,jij hebt dan wel zekerheid voor jezelf

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

leidingen doorgesneden lijkt me niet hoor. dan lekt hij bv benzine of remvloeistof. het lijkt mij eerder iets met de banden

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn man is ICT-er maar kent dat soort geintjes wel (niet zelf gedaan hoor overigens!)
    En het is maar net welke leidingen doorgesneden worden met hoe vaag een auto gaat doen. Je wil niet weten wat voor rotgeintjes mensen die dat soort dingen weten uit kunnen halen met een gewoon netjes afgesloten auto (NIET om je bang te maken overigens! Maar het kan dus wel de meest vage klachten geven) Een nippeltje van je rem gebeuren aftrappen bvb waardoor je remvloeistof weg loopt. Heb je geen remmen meer... En zo moeilijk is het niet.
    En als je weg rijd moet je het maar net gezien hebben of er iets gelekt heeft (want idd er lekt wat uit...maar valt het op?) En soms is een beetje lucht in het systeem al voldoende voor vage klachten. Wij hebben op dit moment het probleem dat als we een paar keer klein beetje remmen onze auto de eerst volgende keer niet goed remt... En de monteur kon maar niks vinden tot we een andere garage hadden en die zei lucht in de leiding... Moeten we weer mee terug dus... (ach het houd je van de straat)
    En iedereen weet ondertussen wel wat suiker in een tank doet toch? ;)
    Kan niet meer want ze zitten op slot maar iets toevoegen kan natuurlijk ook.
    Maar goed voor het zelfde geld is het gewoon een defect en omdat er zo te lezen al meer gebeurt is ben je dan toch geneigt om wat anders te denken.

En als je een melding maakt (dat is wat anders als aangifte) dan nemen ze kennis van dat er wat gaande is en wordt dat genoteerd. Dan gaan ze er verder nog niets mee doen. Dus ook niet bij eventuele mensen navraag doen. Maar zodra er echt iets is en je dus over gaat tot een aangifte dan telle al die andere dingen wel mee en weten ze dus dat er al langere tijd dingen gaande zijn.
    Heb je geen melding gemaakt van het fietsje? Is idd geen fout idee om sowieso even langs te gaan idd.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb er niet echt op gelet of er wat op de grond heeft gelekt.... lijkt me wel heel ver gaan... en wie weet is het gewoon een mankement aan mn auto..... kan ook natuurlijk! maar toch ga je vreemde dingen aan elkaar koppelen.... ik zal het wel laten weten als ik meer weet..... ik heb geen melding gemaakt van het vorige incident..... want ja wat moet je zeggen dan... er stond een fietsje op mn dak? tja... wat kunnen ze ermee... net zo weinig als ons denk ik....

wil gewoon graag weten wie dit doet en vooral waarom. dan ben ik best bereid diegene aan te horen en zn probleem jegens mij te uiten... wie weet valt het eerst zo op te lossen... we hebben kinderen die veel buiten spelen en wil geen gedonder door een of andere malloot.....

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb je vorige topic niet gelezen dus misschien heb je toen wat genoemd maar hebben buren van jullie ook dit soort dingen of alleen jullie?
    Wat eng ze het idee dat er echt mee geknoeid kan zijn. Ik hoop het echt niet.
    Echt die camera ophangen hoor!

ik zou het ook melden denk niet dat de wijkagent gelijk met ze gaat praten ook omdat er geen bewijzen zijn nog. Wel kan een wijkagent vaker jullie straat in de gaten houden of politie vaker door de straat laten rijden (gebeurd hier wel als er wat gebeurd is)

9. daarom zeg ik ook een melding maken.
    pas als je aangifte doet gaan ze er achter aan.

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Schokdemper kapot?

11. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Heeft je man al kunnen kijken?

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.030
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat een rotstreek, maar als je auto minder goed bestuurbaar is door vandalisme, zou ik toch zeker aangifte doen bij de politie. Dit gaat niet meer om je lak maar om je leven. Als je man er naar gekeken heeft en heeft geconstateerd dat de auto moedwillig beschadigd is, dan eerst de politie bellen, opdat zij de schade kunnen opnemen.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het klinkt of dat je stuurbekrachtiging het niet meer doet. Misschien is het gewoon een defect aan de auto en heeft het niks met de buren te maken.

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik zit ook aan een schokbreker of stuurbekrachtiging te denken

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Heeft je man het gevonden?

16. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen, hopelijk had je het mis

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Bah wat een naar verhaal zeg! Fijn dat je man er naar kan kijken. Niet ermee rijden hoor!

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb je vorige topic ook gelezen...ik ben benieuwd of je man wat kan vinden...creepy!

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    je vorige topic heb ik niet gelezen. dat zoek ik zo even op.

Ik moest eigenlijk gelijk denken aan de stuurbekrachtiging. misschien een leiding stuk of zo?

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Handrem er nog op?

Deel Deze Pagina